Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

صبح پنج شنبه جسد یک جوان در مسیر آزادشهر به مینودشت و در صندوق عقب ماشینش پیدا شد. پلیس آگاهی به دنبال بررسی سر نخ ها می باشد و هنوز خبری را در این باره منتشر نکرده است.

 به گزارش تیتر آزاد، روز پنج شنبه مورخ 4 شهریور 1395 جسد یک جوان گنبدی که سن او 30 تا 32 سال تخمین زده می شود در صندوق عقب ماشینش و در جاده آزادشهر به مینودشت، کنار جاده آجر پزی نرسیده به پل آق امام پیدا شد. مستندات واقعه حاکی از آن است که این جوان در جای دیگری به قتل رسیده و به این نقطه انتقال پیدا کرده است. پلیس آگاهی آزادشهر در حال بررسی سر نخ های موجود در محل و ماشین است و از اظهار نظر درباره جزئیات این قتل خودداری می کند. با تماسهایی که با نیروی انتظامی داشتیم قول گرفته ایم که در صورت به نتیجه رسیدن تحقیقات در اولین فرست جزئیات بیشتری از این قتل را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

انتهای پیام/