Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نشست خبری فرماندار شهرستان آزادشهر با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت  امروز مورخ 1 شهریور 1395 در فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، امروز دوشنبه مورخ 1 شهریور 1395 نشست خبری فرماندار شهرستان آزادشهر آقای حبیب ا... شفاهی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

در این نشت حبیب ا... شفاهی از افتتاح، کلنگ زنی وتصویب 224 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان خبر داد.

شفاهی در رابطه با افتتاح پروژه ها اظهار کرد: ما افتتاح چند پروژه بزرگ ازجمله کارخانه کارتون سازی مبتکران فجر، مسکن مهر 80 واحدی نگین شهر، ساختمان شهرداری نوده، مرکز بهداشت قورچای و هتل الماس را در هفته دولت خواهیم داشت.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: کارخانه کارتون سازی مبتکران با آورده 7 میلیاردی تومانی و تسهیلات 13 میلیارد تومانی  در افتتاح فاز اول 100 نفر را بکارگیری خواهد کرد و با تکمیل فاز دوم برای 100 نفر دیگر هم اشتغالزایی می کند.

وی افزود: در هتل الماس نیز برای 30 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است و این هتل با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان ساخته شده است.

در ادامه خبرنگاران از وضعیت گاز رسانی به روستاها پرسیدند که شفاهی گفت: ادامه گاز رسانی به روستاهای خوشیلاق، فارسیان، معصوم آباد و ... در دستور کار است اما بعید می دانم تا زمستان به نتیجه برسد.

خبرنگار هیرکان از آلودگی آب شرب آزادشهر پرسید که فرماندار اظهار کرد: بنا به گزارش اداره بهداشت و آب و اداره فاضلاب آزادشهر هیچ نوع آلودگی ای در آب شرب شهرستان وجود ندارد و اگر در یک بازه زمانی در منطقه ای گل و لای در آب دیده شده بخاطر شکستگی لوله ها بوده است.

شفاهی در پاسخ به خبرنگار ما درباره سایت زباله، بوی نامطبوع ناشی از آن و ساخت کارخانه بازیافت زباله در شهرستان تصریح کرد: با استان رایزنی هایی کرده ایم اما پاسخ واضح ای دریافت نکرده ایم. قول هایی داده اند اما اینکه کی اجرایی خواهد شد و در کجای استان کارخانه زده خواهد شد اطلاع دقیقی نداریم.

وی در پاسخ به زمان اتمام طرح اگو و جمع آوری فاضلاب های شهری که عامل بیماری سالک هستند به خبرنگار ما گفت: به دلیل نداشتن بودجه این پروژه ناتمام مانده است و منتظر تخصیص بودجه هستیم.

انتهای پیام/