Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

13 آبان، سالروز یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن شیطان بزرگ ، مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقشی بنیادی داشته است.

به گزارش تیتر آزاد، 13 آبان، سالروز یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن شیطان بزرگ ، مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقشی بنیادی داشته است. 

دستگیری حضرت امام خمینی(ره) در قم توسط رژیم جنایتکار پهلوی وتبعید به ترکیه با دستور آمریکا، حمله وحشیانه وبی رحمانه دژخیمان رژیم شاه به دانش آموزان معترض تهرانی به دخالت های آمریکا در ایران و به خاک و خون کشاندن دانش آموزان و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در 13 آبان اتفاق افتاده است و این روز را، روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری شده است.

به فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) ، سیزده آبان روز بسیار مهمى است؛ به یک معنا روز دانش‏ آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.

سیزدهم آبان ، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست. روز سیزده آبان یعنی روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکا ، روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است. سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ى سلطه‏ى آمریکائى و استکبار آمریکائى در ایران و در جهان بود.

عزت، رفاه و استقلال این کشور در سایه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بدست آمده است. ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌یک از قدرتهای استکباری واهمه ندارد.

حکومت آمریکا به عنوان بدترین حکومت دنیا در قله استکبار قرار دارد. سیزده آبان، اینهاست؛ یعنى مقابله با زورگویى، دسیسه و استکبار.

سیاست ما سیاست آشتی ناپذیری با آمریکاست.

سیزدهم آبان به مستضعفین درس شجاعت وامید آموخت که چپاول گران جایی جز در زباله دان تاریخ ندارند.سیزده آبان به ما درس هایی بزرگ از رشادت ، دلیری وشهادت آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داند که دیوار ستم، شکستنی است و قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، پوچ و پوشالیند .

حضرت امام راحل (ره) فرمودند؛ که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.ما تا آخرین نفس در مقابل آمریکا ایستاده‌ایم. ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد وجاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم. ملت ما دشمن شماره یک خود را آمریکا می داند. خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچک‌ترین غفلتی کنید نابود می شوید. در رأس همه مسائل اسلامی ما، قضیه مواجهه با آمریکاست. دشمن اصلی اسلام و قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن(ص)، ابرقدرت ها، خصوصاً آمریکا و ولیده فاسدش اسرائیل است.

تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست، ما هستیم. هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. همة مردم می‌دانند که باید در مقابل آمریکا بایستند و استقلال داشته باشند. ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه بر سر آمریکا فرودآمده است. تهدیدات و تبلیغات دولت آمریکا به قدر پشیزی نزد ملت ما ارزش ندارد. سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است. من با اطمینان می‌گویم که اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می‌کشاند.

اینجاست که در روز 13 آبان ، ضمن گرامی داشت یاد ونام شهدای آن روز ،شهدای دانش آموز و دانشجو و امام شهیدان ،باری دیگر به ندای ولایت لبیک گفته، هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا می ریزیم و با حضور خویش در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، همچون گذشته حیات را از تحرّک و مبارزه و فریاد علیه مستکبران، سرشار ساخته، سستی ها و رکودها را به حرکت و شور مبّدل نموده و رخوت و خواب آلودگی برخی افراد را بازشسته و با دست ها و دل ها یی محکم وقوی، همگام با همه مردم خداجوی و استکبارستیز می گوییم مرگ بر آمریکا .

نویسنده: سید حسین حسینی غفاری مدرس دانشگاه و فعال فرهنگی ،سیاسی واجتماعی

انتهای پیام/