Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

نشست حلقه صالحین به مناسبت روز بسیج کارمندی امروز در نمازخانه کمیته امداد با سخنرانی نماینده ولی وفقیه در سپاه پاسداران شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، نشست حلقه صالحین به مناسبت روز بسیج کارمندی امروز مورخ 6 شهریور 1395 در نمازخانه کمیته امداد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روح ا... رجنی نماینده ولی وفقیه در سپاه پاسداران شهرستان آزادشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه آزادشهر ویژگیهای شهیدان رجایی و باهنر را مطابق با مدیران معرفی شده در قرآن دانست و در این باره اظهار کرد: 4 ویژگی مهم در این شهیدان والا مقام بود که، با زمان کم مدیریت، آنها را جاودانه کرد. اولین ویژگی آنها رنگ خدایی داشتن این دو بزرگوار بود. رابطه آنها با خدا عاشقانه بود و تلاش زیاد انها را از یاد خدا غافل نمی کرد. این دو شهید علاوه بر شور انقلابی شعور انقلابی نیز داشتند و این بخاطر عشق بازی با خداوند بود.

رجنی ادامه داد: ویژگی دوم آنها خضوع و خشوع آنها در برابر مردم بود. آنها هیچ وقت خود را بالاتر از مردم نمی دیدند و همیشه خود را خدمتگزار اسلام و مسلمین می دانستند.

وی افزود: آنها اهل جهاد فی سبیل ا... بودند. جهاد تلاش کردن در هر عرصه ای که اسلام نیاز داشته باشد( سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، خدمتگزاری و ....) است.

حجت الاسلام رجنی گفت: آنها خود را بی نیاز از تذکر و معنویات نمی دانستند و در مراسمات مذهبی شرکت می کردند.

 

b4

 

b5

 

b2

انتهای پیام/