Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهرگفت:امام رضا علیه السلام پایه ی دین و چشمه ی زلال معرفت بود. بعد از شهادت پدر بزرگوارش، امامت را به عهده گرفت و در جهت بارور ساختن فرهنگ غنی اسلام کوشید.

به گزارش تیتر آزاد، حجت‌الاسلام محسن محمدیان در جمع هسته فرهنگی فاطمیه گفت: زیارت امام رضا (ع) منشأ خیرات و برکات بسیار فراوانی برای دوست دارانش است.

وی افزود: اگر بخواهیم آثار و برکات زیارات امام رضا (ع) را با استفاده از روایات نقل شده از حضرات معصومین متذکر شویم موارد زیاد است. زیارت امام رضا (ع) گشایش هر گرفتاری را به دنبال دارد، باعث استجابت دعا و برآموده شدن حاجت می‌شود.

محمدیان اضافه کرد: گناهان او آمرزیده می‌شود، شفاعت زائر در قیامت برای هفتاد کناهکار پذیرفته می‌شود. اگر امام را با معرفت و شناخت زیارت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر خاطر نشان کرد: آنچه همه ما را در طریق نیل به سعادت و عزت کامیاب می‌کند پناه بردن به امناء الهی یعنی ائمه معصوم (ع) است که مردم ایران از سراسر نقاط مختلف با استغاثه و توسل به علی ابن موسی الرضا(ع) از این منبع فیض الهی نهایت بهره را می برند.

محمدیان اظهار داشت: یکى از بارزترین ویژگى هاى شخصیتى امام رضا(ع) ارتباط عمیق معنوى با خدا است که در کثرت عبادت و خویشتندارى حضرت تجلى می کرد امام رضا (ع) پایه ی دین و چشمه ی زلال معرفت بود. بعد از شهادت پدر بزرگوارش، امامت را به عهده گرفت و در جهت بارور ساختن فرهنگ غنی اسلام کوشید.

انتهای پیام/