Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت‌الاسلام جعفر نصیری روحانی مستقر روستای خاندوزسادات گفت: ایام جوانی، دوران درخشندگی و فروغ زندگی، قوت و قدرت، نشاط، امید و کار کوشش و شور و هیجان است.

 به گزارش تیتر آزاد، حجت‌الاسلام نصیری در نشست جوان و تربیت اسلامی که در مسجد جامع روستای خاندوزسادات برگزار شد، گفت: ایام جوانی، دوران درخشندگی و فروغ زندگی، قوت و قدرت، نشاط، امید و کار کوشش و شور و هیجان است.

وی افزود:یکی از بزرگترین سرمایه های هر جامعه،نسل جوان است که با قدرت و نیروی جوانی خود فرازهای سخت را پشت سر می گذارد.

مربی هسته فرهنگی خاندوز سادات اذعان داشت: حق طلبی و فضیلت خواهی،دین گرایی،رقت قلب،قابلیت و اثر پذیری وفهم قوی از جمله ویژگیهای جوانان است.

نصیری با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) بیان داشت:یکی از عوامل موثر در تربیت ورشد اخلاقی انسان، پایبندی به ارزش های اخلاقی در گفتار و رفتار است و ایناز سعادت جوان است که فضیلت او به واسطه رذیلت کامل نشود و جوانان می توانند با اندیشه پاک و با بهره وری از زلال فطرت در سایه آموزه های دینی،خود را به زیور ادب مزین کنند.

انتهای پیام/