Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت دهه کرامت و هفته دولت فرماندار آزادشهر با فرمانده هان و کارکنان پایور و وظیفه پادگان نوده دیدار کرد.

به گزارش تیتر آزاد، حبیب شفائی نوده فرماندار آزادشهر در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دولت ، میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) و همچنین سالروز شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشت.

وی در هفته دولت پیرامون خدمات و ویژگی های برجسته دولت تدبیر و امید را در سطح ملی و منطقه آزادشهر بیان کرد و از بارزترین ویژگی های دولت تدبیر و امید تبعیت از ولایت فقیه و قانون گرایی و عمل به قانون برشمرد

وی افزود: بازگشت امید و نشاط به کشور و توجه ویژه بطرح تحول سلامت و کاهش تورم 40 درصدی به 13 درصدی در سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی را نکته عطف در دولت تدبیر و امید دانست.
شفائی اظهار داشت: اخلاق مداری، ولایت مداری، ثبات و امنیت منطقه از ویژگی های ارزنده ی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و کار ارتش در 8 سال دفاع مقدس که به وظیفه ،شرف،مردانگی و عزت خود عمل کرد ستودنیست .

در پایان وی با بیان حدیث من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از زحمات و خدمات و تلاشهای بیشمار همه فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه پادگان نوده تشکر و قدردانی کرد.

DSC00845

DSC00845

DSC00845

انتهای پیام/