Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون اول دستگاه قضا گفت: داشتن بصيرت و روحيه انقلابي و استقامت توطئه ها را خنثي مي کند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه اي معاون اول قوه قضائيه در ديدار با خانواده هاي شهداي مدافع حرم که در مجتمع شهيد بهشتي تهران برگزار شد ضمن تبريک فرا رسيدن هفته قوه قضائيه گفت: خدا را شاکرم بابت حضور بين شهداي معزز و مکرم شهدا. انشاالله خداوند به اخلاص شهدا و جانبازان و ايثارگران و رنج خانواده ها اجر دهد. شما مي دانيد حضرت زينب و حضرت عباس (ع) چه کشيدند.

وي ادامه داد: در آستانه روز قدس هستيم. ما بايد در اين روز وظيفه سياسي ديني را انجام دهيم و دين خود به شهدا و جانبازان ادا کنيم. ياد شهيدان بهشتي؛ قدوسي و کچوئي را گرامي ميدارم. از خداوند خواستاريم اگر نتوانستيم از ماه رمضان بهره ببريم اين چند روز آخر ما را قبول بفرمايد.

سخنگوي دستگاه قضا اظهار داشت: من از خانواده هاي شهدا خجالت مي کشم. ما تمام وجودمان بدهکار شهداست. همه مي دانيم که چرا برادران و پدران و بستگان ما به شهادت رسيدند و يا جانباز شدند. امروز ما براي ادامه مسير وظايفي داريم. نظام سلطه امروز به سرکردگي آمريکا بيش از قبل نسبت به اين ملت؛ نظام و رهبري دشمني دارد. آنها فکر ميکردند اين انقلاب نيز با تهديد و تحريم و محاصره راه خود را عوض مي کند. سه دهه گذشته و آنها ديدند اين کشور با ساير انقلابهاي دنيا فرق دارد.

معاون اول قوه قضاييه تصريح کرد: دشمنان يک جنگ تمام عيار به اين نظام تحميل کردند؛ اما با قدرت ادامه داديم. جنگ داخلي به وسيله خودفروشان همزمان با جنگ خارجي به ما تحميل کردند. شهداي بسياري از کاسبان, بزرگان, رهبران و مردم عادي از ما گرفتند.

وي ادامه داد: ترور فيزيکي و جنگ نظامي براي آنها فايده نداشت. آنها هنوز براي درهم کوبيدن اين کشور تلاش مي کنند. سلطه امروز جنگ نرم و جنگ سخت را مخلوط کرده است. امروز لشکر فاطميون, حيدريون و علويون از اسلام ناب دفاع ميکند. امروز لشکر اسلام در جهان نفوذ دارد. آمريکا تا جايي که ميتواند براي جلوگيري از اين نفوذ از جنگ سخت ستفاده ميکند و اگر نشد به سراغ جنگ نرم ميرود. در يمن, عراق, سوريه, لبنان و غيره چه جنايت‌ها که نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه اي خاطر نشان کرد: امروز وجه غالب جنگ نظام سلطه در ايران جنگ نرم است, زيرا نميتواند بر ضد ما جنگ سخت راه بياندازند. در جنگ نرم بايد بصيرت داشته باشيم. آنها امروز حق و باطل را در هم آميختند که تشخيص آن بسيار سخت ميشود. آنها فضا را به گونه اي مشوش ميکنند که افراد داراي غفلت راه را گم ميکنند و دوست و دشمن را از هم تشخيص نميدهند. رهبري از سال 88 به بصيرت هر چه بيشتر تاکيد کردند.

سخنگوي دستگاه قضا گفت: از مسائل بسيار مهم امروز, روحيه انقلابي گري است. آنها امروز ميخواهند اين روحيه را از ملت بگيرند؛ زيرا تا روحيه انقلابي گري هست مثل اين 40 سال محکوم به شکست هستند. دشمن تلاش دارد روحيه انقلابي را از ما بگيرد. مثلا عده اي ميگويند امروز جنگي در کار نيست و نياز به بسيج و سپاه نداريم. مثلا مسئولي ميگويد مردم شادي ميخواهند و ديگر غم و گريه بس است.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه اي ادامه داد: آيا مشکل ما برگزاري کنسرت است؟ حزب اللهي ها امروز قويترين هنرمندان هستند. امروز زير لباس هنر ابتذال ترويج ميکنند. امروز در برخي از مراسمات خانواده هاي شهيد از گفتن اين موضوع که خانواده شهيد است امتناع ميکند.

سخنگوي دستگاه قضا اظهار داشت: زماني که روحيه انقلابي از بين رفت همه چيز از بين مي رود. زماني که ما را به مسير خود گرايش بدهد و دنياطلبي را ترويج دهند خطرناک ميشود. زماني که مسئولي 100 ميليون در ماه حقوق ميگيرد ديگر نميتواند به فکر فقرا و مردم باشد. تمام تمرکز دشمنان اين است که مسير را منحرف کنند.

معاون اول دستگاه قضا افزود: استقامت مانع پيشرفت جنگ نرم دشمن ميشود. دشمن نبايد اين روحيه را از ما بگيرد. برخي ميخواهند کاري کنند که ما فراموش کنيم که آمريکا از سال 32 به بعد چه جنايتهايي در اين کشور کردند. برخي آمريکا را بزک ميکنند تا بگويند که ديگر دشمن ما نيست و زمان آن گذشته است و کسي که مقاومت کند تندرو و افراطي معرفي ميشود. ما بايد بصيرت داشته باشيم و استقامت کنيم تا جنگ نرم را نيز به مانند جنگ سخت با پيروزي به پايان برسانيم. زماني بود کساني که از خانه بيرون ميرفتند اميدي به بازگشت آنها نبود و ترور ميشدند, مثل شهيدان طباطبايي و فارسياني.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه اي ادامه داد: روحيه انقلابي تمام نقشه هاي دشمن را بر باد داده است. امروز امنيت ما برقرار است. سالهاي 60 تا 64 را هرگز فراموش نميکنيم که هر روز يک ترور رخ مي داد. داعش امروز که به هيچ کس رحم نميکند را ما سالها قبل در لباس منافقين ديدم که زنده زنده ميسوزاندند و پوست ميکندند.

سخنگوي دستگاه قضا با اشاره به انتقام سپاه از داعش خاطرنشان کرد: زماني که پاسداران ما ميخواهند به قلب داعش موشک بزنند فرماندهي معظم کل قوا تاکيد کردند که در محل فرود موشکها هرگز خانواده و غيرنظامي نباشد که اين نشان از رأفت است.

گفتني است؛ در پايان اين مراسم از خانواده هاي شهداي ترور تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام/