Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان گفت: تمام تلاش ما بر اين است که هم ساختار حفظ شده و هم سپرده ها و هم اعتبارات حفظ شود و لطمه اي به آن وارد نشود ولي از آن طرف هم اجازه ضايع شدن حقوق مردم را به احدي نخواهيم داد.

به گزارش تیترآزاد ، اسدالله عباسي عضو کميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در تشريح آخرين وضعيت پرونده تحقيق و تفحص اظهار داشت: 47 درصد سهام بانک صندوق متعلق به اعضاي صندوق ذخيره فرهنگيان مي باشد و ما در بررسي و تحقيق و تفحص از اين صندوق به مشکلات موجود رسيديم.

وي با بيان اينکه ما به مدارکي دست پيدا کرديم که تخلفات آشکاري به وقوع پيوسته است، افزود: اين تخلفات در بحث پرداخت تسهيلات، دريافت وثيقه هاي مشکوک الوصول و...نمود پيدا کرده است.

عباسي با اشاره به اينکه پس از اعلام ما به قوه قضاييه کساني که در اين خصوص مسئوليتي داشتند ممنوع الخروج و تعدادي نيز بازداشت شدند، بيان کرد: هم اکنون نميتوانيم به صراحت بگوييم که چه کسي متهم است ولي وظيفه مسئولين امر روشنگري و پاسخ دادن به اين تخلفات است.

نماينده مردم رودسر و املش در مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد: هيچ جاي نگراني براي سپرده گزاران وجود ندارد و با توکل به خدا حق هيچ کسي ضايع نخواهد شد.

عضو کميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان در ادامه تصريح کرد: تمام تلاش ما بر اين است که هم ساختار حفظ شده و هم سپرده ها و هم اعتبارات حفظ شود و لطمه اي به آن وارد نشود ولي از آن طرف هم اجازه ضايع شدن حقوق مردم را به احدي نخواهيم داد.

وي با بيان اينکه فعلا امکان ندارد که بگوييم افراد بازداشت شده از شرکت هاي وابسته چه کساني و از کدام شرکت ها هستند، گفت: روزي که شروع به بررسي اين موضوع کرديم فک نميکرديم که فساد به اين گستردگي باشد.

عباسي با اشاره به اينکه شهريور ماه گزارش تفحص را در صحن مجلس قرائت خواهيم کرد، خاطر نشان کرد: تلاش ما بر اين است که اين موضوع به خوبي به پايان رسيده و حق هيچ کسي ضايع نگردد.

انتهاي پيام/