Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سفیر قطر در استرالیا اعلام کرد که هر اقدام نظامی ضد این کشور، منطقه خلیج فارس را به طور کامل ویران خواهد کرد.


به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ناصر آل خلیفه سفیر قطر در استرالیا اعلام کرد که هر گونه اقدام نظامی ضد قطر منطقه خلیج فارس را به طور کامل ویران خواهد کرد.

وی افزود: این اقدام به مثابه نوعی دیوانگی است و همه در این رویارویی بازنده خواهند بود. قطر لقمه آسانی نخواهد بود و ارتباط قوی میان ملت و مسئولان وجود دارد.

سفیر قطر در استرالیا بیان کرد: قطر برگه هایی دارد که آنها را ضد همسایگان خود به کار نمی گیرد. جامعه بین المللی اجازه تشدید تنش در منطقه را نخواهد داد.

وی گفت: اطلاعات دروغی که ضد قطر به کار گرفته شده است هدفش تهییج توده قطری است و این اقدامی از سوی اشخاص نیست ولی کشورهای برادر متاسفانه نقش دارند و نقش ما مقابله با آنهاست.

ناصر آل خلیفه افزود: تحرکات دیپلماتیک قطر پس از تحویل پاسخ به خواسته ها به کویت همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است و هدف از این تحرکات ایجاد راهکاری است که رضایت همه را به دنبال داشته باشد زیرا این بحران خطرناکی است و خطرناکترین بحران پس از جنگ کویت در سال ۱۹۹۰ است.

سفیر قطر در استرالیا از وارد کردن برخی موضوعات و از بین بردن بافت اجتماعی میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اینکه شهروند قطری در دیگر کشورهای خلیج فارس عنصر نامطلوب باشد را تاسف بار دانست و اعلام کرد که قطر چنین رفتاری را با اتباع کشورهای تحریم کننده قطر نداشته است.

وی ابراز اطمینان کرد که بحران به زودی حل خواهد شد و این با احترام منافع همه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است.

انتهای پیام/