Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم آبروی محله امروز در خیابان پاسدار پنجم شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر با همت خانواده شهید سید مجید جعفری و حوزه حضرت ثامن ائمه علیه السلام شهرستان آزادشهر، پایگاه امیر المومنین آزادشهر و پایگاه امام موسی بن جعفر دلند برگزار شد. 

به گزارش تیتر آزاد، مراسم آبروی محله امروز عصر مورخ 16 آبان 95 در خیابان پاسدار پنجم شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر با همت خانواده شهید سید مجید جعفری و حضرت ثامن ائمه علیه السلام شهرستان آزادشهر، پایگاه امیر المومنین آزادشهر و پایگاه امام موسی بن جعفر دلند  و با حضور پرشور مردم محله و امام جمعه شهرستان آزادشهر، امام جمعه شهر دلند، فرمانده سپاه، معاون فرماندار، مدیر حوزه علمیه الغدیر، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات و چند عضو شورای شهر شهرستان آزادشهر برگزار شد. 

در این مراسم سید مصطفی میر فیضی، مدیر حوزه علمیه الغدیر، در سخنرانی خود بزرگترین شاخصه شهدا را ولایتمداری اعلام کرد و گفت: ولایتمداری خاصیت های فراوانی دارد که اولین آن امنیت است. در اوضاع دنیا توجه کنید و ببینید، با وجود اینکه داعش در 90 کیلو متری مرزهای کشور است، ما امنیت داریم ولی کشور های اروپایی با وجود فاصله بسیار دور از جنگ منطقه از نعمت امنیت برخوردار نیستند.

میر فیضی دومین ثمره ولایتمداری و شهادت طلبی را عزت جامعه دانست و گفت: جامعه ای که دارای عزت است از تحریم نمی ترسد و عزتمندان تحریم را پتک نمی کنند و بر سر ملت نمی کوبند.

وی ادامه داد: کار شیطان، بزرگ کردن مشکلات است و سعی دارد انسان را ناامید کند و دشمنان شیطان صفت ما نیز همین برنامه را دنبال می کنند ، اما در مقابل خداوند علی اعلی در قرآن می فرماید: الله اکبر، یعنی خداوند بزرگتر از آن است که بتوانید تصور کنید واین را برای نجات انسان از این حربه شیطان گفته است. ما با توکل برخدا و تلاش جهادی و انقلابی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

مدیر حوزه الغدیر در ادامه گفت: یکی دیگر از حربه های شیطان ترساندن انسان از تنها ماندن در سختیها است. خداوند کریم در مقابل این حربه می فرماید: واعتصمو بحبل ا... ولا تفرقو ، یعنی به طناب الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید. دشمنان ما می خواهند ما را فرقه فرقه کنند و با تفرقه قدرت ما را کاهش دهند و سپس ما را از بین ببرند. ما مسلمانان باید، با  بصیرت وحدت خود را حفظ کنیم.

وی افزود: یک ترفند دیگر شیاطین و دشمنان ما این است که بگویند افراد و ملتهای ضعیف با شما هستند ، در جواب این حربه نیز خدا می فرماید: لا حول ولا قوة الا بالله. در واقعه طبس دیدید که دشمنان اسلام در طوفان شن گرفتار شده و هلاک شدند. امام خمینی راجع به این واقعه فرمود: ما همه خواب بودیم اما خداوند همیشه بیدار است. 

میرفیضی در آخر گفت: ولایتمداری تحریم هم دارد همان گونه که یاران امام حسین از آب هم تحریم شدند. اگر ما به خدا توکل کنیم و پشتیبان ولی فقیه خود باشیم همواره این اسلام است که پیروز خواهد شد.

 

d2

d3

d4

d5

d6

d7

d8

d1

انتهای پیام/