Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

خطیب نماز جمعه آزادشهر گفت: متاسفانه هر روز قیمت‌ها در بازار تغییر می کند و این به اقتصاد ما ضربه زده و زندگی مردم را با چالش مواجه کرده است. باید بر بازار نظارت و جلوی زیاده خواهی سود جویان گرفته شود. مردم منتظر نظارت دولت بر بازار می باشند.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: فردا سالروز عقد اخوت بین رسول ا... و امام علی (ع) می باشد. ایشان به ما آموختند که ماه رمضان ماه اخوت و برادری است و باید در آن کدورتها و اختلافات را باید کنار بگذاریم.

وی افزود: قبولی روزه و نماز ما به توجه به دیگران گره خورده است، حیف است بین برادران ایمانی بخاطر یک مسئله جزئی فاصله بیفتد. ماه رمضان ماه رحمت الهی است، بیایید در این ماه دوستی‌ها را صمیمی تر کرده و کدورتها را به فراموشی بسپاریم.

خطیب نماز جمعه آزادشهر بیان کرد: ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت است. قبل از انقلاب و چند سال از سالهای بعد انقلاب، عده‌ای که به فرهنگ غرب علاقه داشتند سعی کردند فرهنگ جمعیتی آنها را در کشور پیاده سازی کنند. آمدند و بحث کنترل جمعیت و دو فرزندی، تک فرزندی و حتی زندگی بدون فرزند را رواج دادند. این روشهای غربی در اسلام مردود است و مسلمین باید سبک زندگی اسلامی را در پیش بگیرند. زندگی ما باید رنگ و سبقه اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام شهابی در ادامه خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته آتی نیمه ماه رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) می باشد. و این هفته را هفته کمک به محرومان و مستضعفان نامگذاری کرده اند. خوشبختانه در شهرستان ما خیرین زیادی وجود دارد که بنده از همین تریبون از آنها تشکر می کنم. 

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: اگر همه‌ی فعالیت‌های خیرین مدیریت شده باشد، بطور حتم نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت و هیچ فقیر یا مستضعفی در شهر از این کمک‌ها بی نصیب نخواهد ماند. با روش کنونی به برخی‌ها چند بار کمک می شود و به برخی دیگر هیچ کمکی نمی رسد. اگر خیرین ما با هماهنگی کمیته امداد و با مدیریت واحد شروع به کمک رسانی به مستضعفان کنند، بعید می دانم محرومی در شهرستان باقی بماند.

وی سپس به دیدار امام خامنه‌ای با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در آن دیدار درباره موضوعات مختلفی سخن گفتند. یکی از آن موضوعات بحث دشمنی آمریکا با ملت ایران و سم بودن مذاکره با آمریکا، اللخصوص مذاکره با آمریکا در زمان دولت فعلی آن که سمی مضاعف است.

خطیب نماز جمعه آزادشهر اعلام کرد: همانگونه که آقا فرمودند، مذاکره با آمریکا سم است، زیرا اولا آمریکا همواره با ملت ما دشمن بوده است و اکنون شمشیر را از غلاف کشیده و علنی دشمنی خود را اعلام می کند. ثانیا آمریکا نشان داده که به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست. آمریکا با این عهد شکنی‌ها و ندید گرفتن قراردادهایی که خود پیشنهاد دهنده‌ي آن بوده جایی برای مذاکره باقی نگذاشته است. بنابراین ما با آمریکا این دشمن بد عهد مذاکره نخواهیم کرد.

حجت الاسلام شهابی اظهار کرد: حضرت آقا در ان دیدار برخی وظایف دولت در این شرایط حساس کشور را طرح نمود. از آن وظایف، لزوم جدی تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ها برای مقابله با مشکلات اقتصادی است. امسال سال رونق اقتصادی است و این یعنی باید به رونق تولید، به قشر کشاورز، صنعتگر، جوان و همه‌ي ملت ایران توجه ویژه شود. باید همه‌ي ملت به میدان آمده و کار آفرینی کنند و تحولی انقلابی ایجاد نمایند تا دشمن نتواند چنین لفاظی‌هایی علیه ملت ما انجام دهد.

امام جمعه آزادشهر افزود: عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پالایشگاه ستاره خلیج فارس که بزرگترین پالایشگاه است را در زمان تحریم‌ها ساختند و نشان دادند که ما می توانیم. 

خطیب نماز جمعه آزادشهر تصریح کرد: متاسفانه هر روز قیمت‌ها در بازار تغییر می کند و این به اقتصاد ما ضربه زده و زندگی مردم را با چالش مواجه کرده است.باید بر بازار نظارت و جلوی زیاده خواهی سود جویان گرفته شود. مردم منتظر نظارت دولت بر بازار می باشند.

انتهای پیام/