Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تعدادی ازکارگران فضای سبز شهرداری آزادشهر، در گفتگو با خبرنگار ما از افزایش ساعت کار خود در ماه رمضان و عدم پرداخت اافه کاری گلایه کردند.

 به گزارش تیتر آزاد، چند نفر از کارگران شرکت پیمانکار فضای سبز شهرداری آزادشهر که به علت ترس از اخراج خواستند نام آنها فاش نشود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کردند:در کشور ما عرف است که کارفرمایان در ماه مبارک رمضان برای کمک به کارگران روزه دار و کسب ثواب ساعت کاری کارگران را یک ساعت کاهش می دهند، اما در شرکتهای پیمانکار فضای سبز شهرداری آزادشهر در، نه تنها خبری از کاستن ساعت کار نیست بلکه متن قرارداد نیز انجام نمی شود.

این کارگران روزه دار افزودند: قرارداد کاری ما با این شرکت از ۷ صبح تا ۱۴ ظهر می باشد، اما از ابتدای ماه مبارک رمضان، این شرکت ساعت کاری را یک ساعت افزایش داده است. همچنین این شرکت تا قبل از ماه رمضان ما را موظف کرده بود که یک جمعه در میان به سر کار بیاییم و از ۷ تا ۱۲ ظهر کار کنیم، اما از ابتدای ماه مبارک دستور داده اند که تمامی جمعه‌ها باید در سر کار حاضر شویم.

آنها بیان کردند: نکته مهم موضوع آنجاست که برای یک ساعت اضافه در ماه مبارک و برای کار در روزهای جمعه‌، هیچ اضافه کاری پرداخت نمی شود.

کارگران آزادشهری در پایان اعلام کردند: از شهردار محترم و رئیس اداره کار درخواست داریم به وضعیت ما رسیدگی کنند.

انتهای پیام/