Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 امام جمعه موقت آزادشهر گفت: امید به معاهدات نظام سلطه، محکوم به شکست و نشانه بی بصیرتی و عدم باور به نصرت الهی و استفاده از ظرفیت های عظیم نظام دینی است .

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی امام جمعه موقت شهرستان آزادشهر، در خطبه های باشکوه عبادی و سیاسی این هفته ی آزادشهر در سخنانی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را درس جاودانه امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرات معصومین علیهم السلام و بهترین زاد و توشه معرفی و اظهار کرد: تقوا در ابعاد مختلف آن ، چه در حوزه فرهنگ، اقتصاد سیاست و زندگی فردی موجب نزول رحمت الهی، عزت، تعالی و پویایی جامعه و رمز رستگاری است .

امام جمعه موقت آزادشهر با استناد به کلام نورانی امیرالمومنین علی علیه السلام به بیان راهکارهای تعمق بخشی به معرفت دینی و احیای قلب و زنده دلی پرداخت و بیان داشت: کسب موعظه و نصایح اولیاء، ابرار و صلحای الهی، زهد و تقوا، ذکر و یاد مرگ، توجه به خشیت الهی، پوشاندن قلب به صبر و ایستادگی در برابر مشکلات و مقابله با زیاده خواهی دشمن از جمله مولفه های احیای شانیت روح الهی قلب در انسان مومن است.

حجت الاسلام دیلمی افزود: مدیریت تفکر و اندیشه و عمق بخشی به معرفت موجب ایجاد انگیزه و حرکت انسان می شود اگر این حرکت بر اساس تفکر و در مسیر عبودیت الی الله باشد بستر سعادت انسان را و ناامیدی جنود شیطان را فراهم می کند.

حجت الاسلام دیلمی در خطبه دوم، به نقش مادران و پدران در تربیت فرزند صالح به عنوان یکی از محوری ترین صداقات جاریه و اهمیت ذکر و دعا و ترویج فرهنگ دینی در محیط خانواده پرداخت و گفت: امروز دشمن به شیوه های مختلف در صدد ضربه زدن به کانون خانواده و هویت دینی و انقلابی ما می باشد لذا همه باید هوشیار باشند.

امام جمعه موقت آزادشهر در ادامه به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع خانواده های معزز شهدا اشاره کرد و یادآور شد: اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رصد تحرکات دشمن، تقویت اقتصاد کشور و تولید ملی و توجه به رویش های عظیم انقلاب اسلامی از جمله محورهای مهم سخنان معظم له بود.

حجت السلام دیلمی با استناد به سخنان ارزشمند مقام عظمای ولایت، رویش عظیم جوانان انقلابی، مومن وشجاع را از معجزات نظام دینی برشمرد و ادامه داد: اینها ستون های حفظ انقلاب در برابر زیاده خواهی های ایادی استکباری و رمز بسط معارف اسلامی هستند.

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: جوان و خانواده انقلابی از مدت های قبل برای برگزاری باشکوه یوم الله 9 دی و مراسم های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه ریزی دقیقی نموده تا به فضل الهی و به کوری چشم ایادی استکباری، این شعائر انقلابی با شکوه و عظمتی متفاوت تر از همه سال های قبل برگزار شود.

حجت الاسلام دیلمی سیپس به موضوع ارسال cft , fatf و کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی اشاره  و خاطرنشان کرد: این لوایح به رغم تلاش و مخالفت نمایندگان انقلابی و روشنگری علما، فرهیختگان و دغدغه مندی خانواده های معزز شهدا و ایرادات 20 گانه شواری محترم نگهبان و اصل 112 قانون اساسی و ماده 125 آیین نامه داخلی مجمع و ماده 200 آئین نامه داخلی مجلس، این تسریع و تعجیل دچار اشکالات اساسی بود که به مجمع تشخیص فرستاده شد.

امام جمعه موقت آزادشهر در ادامه افزود: حقیقتا برای همه دلسوزان نظام اسلامی جای سوال است علت عجله برخی از آقایان برای تصویب چنین معاهداتی چیست؟! خورشید فروزان و ستاره های درخشان قبلی معاهدات این چنینی آنها هنوز ظهور و طلوع نکرده است ، شما به تعبیر مقام عظمای ولایت ، عصاره فضیلت های ملت هستید، امید به معاهدات نظام سلطه، محکوم به شکست و نشانه بی بصیرتی و عدم باور به نصرت الهی و استفاده از ظرفیت های عظیم نظام دینی است .

حجت الاسلام دیلمی با تقدیر از نمایندگان محترم استانی و کشوری که در طراز گفتمان انقلاب اسلامی در حراست از دستاوردهای نظام اسلامی با هوشیاری و شجاعت، روشنگری کردند و با محوریت این موضوع در میدان حاضر شده اند، اظهار کرد: این رویکرد قابل تحسین و تقدیر و مطالبه اساسی ملت است.

امام جمعه موقت آزادشهر سیپس با اشاره به مناسبت های هفته از جمله ولادت باسعادت امام حسن عسکری علیه السلام و رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پرداخت و آن بزرگوران را اسوه های بی بدیل عبودیت الی الله و سبک زدگی دینی و اسلامی معرفی نمود و سپس با گرامیداشت روز حمل و نقل و ذکر نام و یاد شهید تندگویان به عنوان مکتبی ترین وزیر در دولت شهید رجایی به روز پژوهش و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و از شهید آیت الله مفتح به عنوان پرچمدار کادرسازی و بصیرت افزایی در دانشگاه سخن گفت و بر مقام شامخ همه شهدا به عنوان حافظان حقیقی گفتمان اسلام انقلابی، سلام و درود فرستاد.

انتهای پیام/