Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که ابعاد، علت و چرایی این حماسه ی عظیم 9 دی را برای جوانان و نوجوانان بازگو کرده و مورد بازخوانی قرار دهیم و بگوئیم که چرا نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و سران نظام سلطه سخن از حفظ سرمایه های خود در ماجرای فتنه ی 88 می کند؟

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری 60 ویژه برنامه با محوریت بزرگداشت حماسه ی یوم الله 9 دی و هفته ی بصیرت و میثاق با ولایت در آزادشهر خبر داد و گفت: با تشکیل ستاد شهرستان، برگزاری همایش علمداران شهادت و بصیرت و یادواره شهدا در حسینه اعظم، نشست های معرفتی و بصیرتی، گفتمان های دینی دانش آموزی و دانشجویی، جلسات وعظ و خطابه، مسابقات فرهنگی در سطح مساجد، مدارس، دانشگاه ها، ادارات و نهادها، تجمع بزرگ مدافعان حریم ولایت و شهادت از جمله برنامه های وحدت آفرین گفتمان انقلاب اسلامی در این شهرستان می باشند که تمهیدات آن در ایام پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تاریخ نظام اسلامی با سه مرحله روبرو بوده است، افزود: حماسه ۹ دی ،روز بصیرت و میثاق مردم غیور و انقلابی با ولایت و تجلی عمق بصیرت عاشورایی و اقتدار و عظمت گفتمان اسلام انقلابی است .

حجت الاسلام دیلمی اظهار کرد: با لحظه شناسی و دشمن شناسی مردم آگاه و شهیدپرور ایران اسلامی در دیماه 88، هویت و عمق نفاق فتنه گران و دسیسه های اربابان آنها بر ضربه زدن به اقتدار نظام اسلامی بر همگان برملا شد و این از الطاف خداوند منان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر در ادامه بیان کرد: بر اساس منویات مقام عظمای ولایت، حماسه 9 دی از شعائر انقلاب اسلامی محسوب می شود لذا به فضل الهی برای همیشه در کارنامه ی افتخارات ملت غیور ایران اسلامی جاودانه می ماند.

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان آزادشهر  خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که ابعاد، علت و چرایی این حماسه ی عظیم 9 دی را برای جوانان و نوجوانان بازگو کرده و مورد بازخوانی قرار دهیم و بگوئیم که چرا نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و سران نظام سلطه سخن از حفظ سرمایه های خود در ماجرای فتنه ی 88 می کند؟ این سرمایه های ننگین و مدعیان دروغین وفاداری به انقلاب چه کسانی بودند و چرا برخی هنوز هم نمی خواهند صف خود را از جبهه کفر و ایادی استکباری جدا کنند و مدام برای ضربه زدن به وحدت وانسجام اسلامی و ارزشهای انقلابی تلاش می کنند؟

وی در ادامه، ولایتمداری، فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبار ستیزی وحضور در لحظه های حساس دفاع از حریم ولایت و شهدا و دشمن شناسی مردم را رمز ثبات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد که باید این چهار محور درتمامی سطوح حفظ و نهادینه شود.

حجت الاسلام دیلمی عنوان کرد: حماسه نهم دی، نشان داد که این نظام ولایی٬ تنها نظامی است که در عصر غیبت حضرت حجت (عج) و دوران انتظار، توانایی ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش و همفکران و مزدبگیرانش را دارد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر تصریح کرد: در پیدایش و ماندگاری این حماسه بزرگ، نقش قدرت خداوند متعال و عنایت حضرت حجت روحی فداه و حاکمیت روح ولایت، کاملاً محسوس بوده و به همین دلیل می‌توان به اهمیت این روز بزرگ پی برد و بر یوم الله بودن آن تأ کید ورزید.

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان آزادشهر با بیان این‌که ملت ایران اسلامی، آگاهانه و با بصیرت و تحت امر ولایت فقیه و زعامت ولی امر مسلمین، امام خامنه ای، تمامی تحرکات دشمن را در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، هوشمندانه رصد می کند، افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران در ۹ دی ثابت کردند که به رغم تمامی فتنه انگیزی های دشمنان، در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود، متحد و یکصدا، پشتیبان ولی‌فقیه و آرمان های امام و شهداهستند و برای حراست از آن با کوچکترین اغماضی، در برابر هتاکان و فتنه گران با تمام قدرت می ایستند.

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: تمهیدات لازم پیش بینی شده و امیدواریم با تلاش و عزم انقلالی همه ی مسئولین و حضور حماسی ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و همه ی اقشار مختلف مردم غیور شهرستان ولایت مدار آزادشهر، بتوانیم برنامه های امسال مراسم یوم ا... ۹ دی را باشکوه تر از گذشته در آستانه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار نمائیم . ان شاء الله

انتهای پیام/