Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گروه چند رسانه ای شیرازه در این روزهای حساس مذاکرات، برای اولین بار پویا نمایی «مارپله» ساخته شده توسط گروه رسانه ای فاطر فارس را به ملت با عظمت ایران تقدیم می کند.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از شیرازه، مذاکرات هسته ای 12 ساله ایران و کشورهای غربی به روزهای حساس و دقیقه 90 رسیده است. دفاع از غیرت و تدین و امانتداری مذاکره کنندگان با وجود معصوم نبودن آنها و احتمال خطا در تشخیص و عمل، توسط رهبری، همواره به عنوان برگ برنده تیم مذاکره کننده ایرانی بوده است.

هر زمانی که زیاده خواهی طرف غربی بیشتر شد، بیانات آمیزه با حکمت و قدرت رهبری نظام، بازی دشمن را به هم ریخت. انتخابات 24 خرداد و حضور پرشور مردم ایران اسلامی، حمایت های رهبر انقلاب همان «شش آوردن ها» و از پله های ترقی و پیشرفت بالا رفتن در بازی مارپله با طرف حقه باز و حیله گر آمریکایی است. نعمتی که باید قدردان آن بود و بی شک تیزهوشی و غیرت و هوشیاری تیم مذاکره کننده به این داشته ها ضریب مضاعف خواهد داد.

گروه چند رسانه ای شیرازه در این روزهای حساس مذاکرات، پویا نمایی «مارپله» ساخته شده توسط گروه رسانه ای فاطر فارس را به ملت با عظمت ایران تقدیم می کند. خوش رقصی های بیهوده آمریکایی ها بعد از توافق ژنو و انتشار فکت شیت بعد از لوزان، خوی وحشی گری و دنائت آمریکایی ها، دبه درآوردن از موضوعاتی است که در این انیمیشن با هنرمندی تمام به تصویر کشیده شده است.

دانلود با کیفیت معمولی

دانلود با کیفیت بالا

انتهای پیام/