Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یکی از ۵۰۰ نفری که در ابتدای دولت یازدهم به اوباما نامه نوشتند به تازگی در یکی از شرکت‌های خودروسازی مطرح پست مدیریتی گرفته است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، اخیرا فردی بدون هیچ گونه سابقه مدیریتی و رزومه کاری و احتمالا بدون اخذ تاییدیه از نهادهای نظارتی در یکی از شرکت‌های خودروسازی یک پست مدیریتی گرفته است.

خانم «ر» پیش از حضور در این پست، سابقه خاصی نداشته و با حضور در میتینگ های سیاسی به لایه‌های اصلی ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری وارد شده و از این رو توانسته زمینه اخذ چنین پستی را مهیا سازد.

خانم «ر» در اوج تحریم‌ها و شرایطی که زندگی هموطنان با مشکلات متعددی روبرو بود با ارسال نامه به اوباما، تلویحا برنامه صنعت هسته‌ای را زیر سؤال برده و حاکمیت را به نیازهای مردم بی‌توجه دانست.

گفته می شود این عضو کمپین یک میلیون امضای جنبش زنان، کاندیدای ورود به مجلس شورای اسلامی نیز بوده و در برخی موارد به یکی از مسوولان ارشد اقتصادی مشاوره می داده است.

انتهای پیام/