Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وزیر ارتباطات در واکنش به ایجاد ۲میلیون شغل در سال ۹۶ گفت: گزارشی که خدمت آقای رئیس‌جمهور دادیم، مبنی بر این بود که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر ۲۰۰هزار شغل ایجاد شده است. بیان دومیلیون شغل یک اشتباه لفظی از آقای رئیس‌جمهور بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزیر ارتباطات در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره ایجاد دو میلیون شغل در سال 96 اظهار کرد:‌ تصویری که از من منتشر شد، بیش از یک تعجب بود.

وی ادامه داد: انتشار این تصاویر خصلت فضای مجازی است و نشان‌دهنده نظارت مردم بر مسئولان و اشراف آن‌ها به موضوعات است. گزارشی که خدمت آقای رئیس جمهور دادیم، مبنی بر این بود که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر 200 هزار شغل ایجاد شده است.

آذری جهرمی افزود: فکر می‌کنم که بیان دو میلیون شغل یک اشتباه لفظی از آقای رئیس جمهور بود که با خستگی‌های ایشان همراه شده است. فرمایش آقای رئیس جمهور این بود که ما شاخص‌های اشتغال در فضای مجازی را پیگیری کنیم.

آذری جهرمی بار دیگر در توییتر نوشت: بعد از توضیح و دستورات امروز رئیس جمهور درباره صیانت از اشتغال در فضای مجازی و توسعه آن را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

وی همچنین نوشت: آمار اشتغال دو سال گذشته 200 هزار شغل صحیح بود؛ تصحیح آمار امری ضروری و اخلاقی است که صورت گرفت.

او همچنین با کنایه‌ای نسبت به اظهارنظرهای رسانه‌ای که پیرامون این اشتباه در فضای مجازی منتشر شد، گفت: ایرادگیرندگان از این سهو لسان با برخی اشتباهات خود چه می‌کنند؟