Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سیستان از نابغه های ارزشمندی برخوردار است به طوری که با عملکرد خود توانسته اند افتخارات عظیمی را کسب کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از اوشیدا؛ احمد فدایی نابغه سیستانی، برنده مدال طلای کره و روسیه و دو مدال طلا از نمایشگاه اختراعات است که توانسته تاکنون حداقل ۳۳ اختراع را ثبت کند.

این نابغه توانسته با اختراع لاستیک تیوبلس مقاوم دربرابر پنچری، اختراع هواپیمای‌ پنج کیلوگرمی با سوخت الکل و تصفیه آب دریا با تکنولوژی نوین نام سیستان را درعرصه های جهانی پرآوازه کند.

نابغه سیستانی عنوان کرد: دارای ٢٣ اختراع داخلی و پنج اختراع بین المللی هستم و در طول این مدت افتخاراتی از قبیل کارآفرین، جوان و پژوهشگر برتر کشور، دارنده گواهینامه خلبانی، دارنده برترین شرکت در حوزه محصولات صادراتی دانش بنیان، دارنده مدال طلای اختراعات از کشور های سوئیس کره جنوبی رومانی لهستان روسیه و جایزه ویژه اختراعات جهانی، پژوهشگر برتر نیروی انتظامی و رتبه دار در جشنواره خوارزمی و مسابقات بین المللی روباتیک کسب کردم.

احمد فدایی ادامه داد: دستگاه تصفیه آب دریا با تکنولوژی کاملا نوین و با استفاده از انرژی خود تولید شونده را در مسابقات جهانی کویت با حضور ۴۶ کشور ارائه دادم.

پژوهشگر و نابغه سیستانی ابراز کرد: با توجه به بحران آب در جهان و در پی آن کمبود آب شیرین در کشورهای حوزه خلیج فارس دستگاه تصفیه آب با تکنولوژی نوین می‌تواند در جهان تحولی عظیم ایجاد کند.

فدایی اذعان کرد: انرژی مورد نیاز در طرح تصفیه آب دریا تنها ۱۰ درصد انرژی که در حال حاضر برای طرح های مشابه صرف می شود، می باشد.

وی بیان کرد: برای موفقیت بیشتر نیاز به حمایت بیشتر به ویژه در زمینه مالی دارم تا با استفاده از اسپانسر طرح های بومی را با بازدهی فراوان در عرصه جهانی به نمایش بگذارم.


فدایی تاکید کرد: با اینکه تاکنون از سه کشور رومانی، روسیه و لهستان دعوتنامه دریافت کرده ام اما از هیچ یک از ارگان های مربوطه حتی در ساده ترین مراسم نیز دعوت نشده ام.


انتهای پیام