Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس جمهور گفت: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی‌کنیم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری، گزارش وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد، به هیئت وزیران ارائه شد.

رئیس‌جمهور ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای عزیز و اظهار همدردی با آنان، از مدیریت سنجیده و مدارای حداکثری نیروهای عملیاتی به‌ویژه نیروی انتظامی قدردانی کرد.

وی همچنین طی سخنانی اظهار داشت: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی‌کنیم.

روحانی ضمن احترام به همه عقاید و افکار و پذیرش تنوع‌های فکری و فرهنگی،‌ رفتارهای خشونت‌آمیز از طرف هر گروهی را به شدت محکوم کرد.

رئیس جمهور در ادامه دستگاه‌های مسئول را با هدف تقویت انسجام و یکپارچگی ملی و افزایش وحدت و همگرایی، به بررسی و کند و کاو در ریشه‌های شکل‌گیری اینگونه حوادث مامور کرد.

انتهای پیام/