Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به افزایش کشفیات و تولید مواد مخدر گفت: بیش از ٢٢١ هزار کیلو از انواع مختلف از ابتدای امسال تا پایان آبانماه کشف شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در صد و بیست‌ و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت سالروز امامت حضرت بقیه الله و هفته وحدت اظهار داشت: به سهم خودم از همه اقشاری که در جریان زلزله کرمانشاه نوع دوستی خود را نشان دادند تشکر می کنم و از سپاه، ارتش، بسیج و سایر مسئولان سپاسگزارم.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم خودمان را جای این خانواده ها قرار دهیم و باید تلاش کنیم از آلام این افراد کم کنیم، به خصوص در سرمای پیش رو تلاش کنیم در وهله اول مسکن و نیازهای اولیه تامین شود.

اژه‌ای با اشاره به افزایش کشفیات و تولید مواد مخدر گفت: بیش از ٢٢١ هزار کیلو از انواع مختلف از ابتدای امسال تا پایان آبانماه کشف شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از ابتدای سال ٩٦ با تلاش سازمان زندان ها ١٠ هزار و ٩ نفر با آزادی مشروط از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: همچنین ١٠ هزار و ٧٤ نفر هم با عفو مجازاتشان تقلیل پیدا کرده و ٣ هزار و ٤١ نفر با عفو آزاد شدند.

انتهای پیام/