Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تعدادی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران با تجمع در مقابل ساختمان بانک ملی شعبه مرکزی اهواز خواستار دریافت حقوق و مطالبات معوقه خود شدند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز سه شنبه تعدادی از کارگران، کارمندان و کارشناسان گروه ملی فولاد ایران برای پرداخت نشدن مطالبات خود از سوی مدیران در مقابل بانک ملی شعبه مرکزی اهواز تجمع کردند تجمعی که از روز گذشته آغاز شده و قرار است تا نهایی شدن وصول مطالبات ادامه داشته باشد

یکی از این کارگران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعدادی از همکاران 3 حقوق و تعدادی دیگر نیز 5 حقوق از شرکت طلبکار هستند که هر روز به ما وعده پرداخت می‌دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت شرکت گفته بود که هر زمان پولهای بلوکه شده از قوه قضاییه آزاد شدند ما حقوقها را پرداخت می‌کنیم، افزود: 2هفته اس که پولها آزاد شده و هنوز هیچ خبری از مطالبات مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه تا زمان پرداخت حقوق به این تجمع ادامه خواهیم داد، گفت: البته از 150 میلیارد فعلا 50 میلیارد آزاد شده و قرار بر این است مابقی مبلغ هم طی 2 قسط 50 میلیاردی در 2 ماه آینده آزاد شود.

این کارگر ادامه داد: هر زمان که به مدیریت مراجعه می‌کنیم به ما وعده آزاد شدن پول های بلوکه شده را می‌دهند که حال با آزاد شدن برخی از این مبلغ هنوز هیچ پولی به ما پرداخت نشده و این روند 2 سال است که ادامه دارد.

وی با انتقاد از پیگیر نشدن موضوع توسط مسئولان در خصوص برطرف شدن مشکل کارگران این شرکت ادامه داد: هیچ مسئول و مقامی پاسخی به کارگران تجمع کننده نمی دهد تا باعث دلگرمی کارگران شود.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال 88 به بخش خصوصی واگذار شد و در پی مطرح شدن پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سال 1390 تاکنون زیر نظر دادستانی و مدیران منصوب آن اداره شده است. بلاتکلیفی این شرکت موجبات زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی را فراهم کرده و کارگران و پیمانکاران این شرکت تاکنون چندین بار برای مطالبات خود تجمع کرده اند.


شرکت گروه ملی فولاد اسفند پارسال به بانک ملی واگذار شد.





انتهای پیام/