Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تیم فوتبال استقلال تا به این لحظه از نقل و انتقالات کمترین خروجی را نسبت به تیم های دیگر داشته است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته منصوریان سرمربی تیم در فصل نقل و انتقالات به جذب و تمدید قراردادبرخی بازیکنان تا به اینجا پرداختند اما در این میان هستند بازیکنانی که در لیست خروج قرار داشتند و استقلال را ترک کردند.

1.میعاد یزدانی

یزدانی اولین بازیکنی بود که در لیست خروج آبی ها قرار گرفت.این بازیکن ۲ سال در تیم نوجوانان استقلال بازی کرد و سپس راهی نفت تهران شد و پیراهن امید این باشگاه را به تن کرد.

همچنین وی در سال 93 راهی رشت شهر محل تولدش شد و پیراهن سپیدرود رشت را به تن کرد و با این تیم توانست به دسته یک صعود کند.

خروجی های نقل و انتقالات استقلال؛ آبی هایی که رنگ باختند


درخشش یزدانی در سپیدرود موجب شد تا در تابستان ۹۵ این بازیکن مورد توجه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران قرار بگیرد و آبی پوش شود و حتی همراه با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود اما در نهایت این بازیکن امسال از جمع آبی ها جدا شد تا دوباره در تیم سپید رود رشت نقش آفرینی کند.

2.علیرضا سیار

مدافع جوانی که به عنوان آخرین خرید علیرضا منصوریان وارد فهرست تیم استقلال در لیگ شانزدهم شد.

این بازیکن توانایی بازی در هر ۴ پست خط دفاعی را دارد و در اردوی ارمنستان که آبی ها ابتدای فصل لیگ شانزدهم راهی آنجا شده بودند موردتایید نهایی منصوریان قرار گرفت .

خروجی های نقل و انتقالات استقلال؛ آبی هایی که رنگ باختند

سیار سابقه بازی در لیگ برتر را ندارد اما این بازیکن در عضویت باشگاه‌های راه آهن و پیکان بوده و یکی از بازیکنان سهمیه جوانان و امید این دو باشگاه تهرانی بوده است.سیار از گل گهر سیرجان به استقلال آمد.

در نهایت بازیکن جوان استقلال که در فصل شانزدهم فرصت چندانی برای حضور در ترکیب استقلال پیدا نکرد از این تیم جدا شد و با بدرقه ویژه سرمربی استقلال و با تشویق بازیکنان و مربیان استقلال رو به رو شد و با چشمانی اشکبار، از استقلال خداحافظی کرد.

3.محمدحسین کنعانی زادگان

کنعانی زادگان سومین جدا شده استقلال در این روز های نقل و انتقالاتی از استقلال است.

این بازیکن سابقه بازی در تیم استقلال ماهشهر را دارد و در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم پرسپولیس پیوست،

کنعانی زادگان سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد و پس از گذراندن خدمت سربازی و پس از کلی دردسر با پرسپولیسی ها در نهایت به باشگاه استقلال پیوست.

خروجی های نقل و انتقالات استقلال؛ آبی هایی که رنگ باختند

پیوستن به استقلال با مصدومیت و افسوس برای او همراه شد و همین مساله باعث گردید این بازیکن همان ابتدای فصل لیگ شانزدهم نامش به دلیل مصدومیت از لیست منصوریان خارج شود.این بازیکن حتی با بهبودی کامل هم در لیست جدید منصوریان برای لیگ هفدهم هم قرار نداشت .در نهایت کنعانی زادگان طی مصاحبه ای اعلام کرد که از پیوستن به استقلال پشیمان است .

البته با وجود این اسامی، هنوز نقل و انتقالات استقلال به پایان نرسیده و ممکن است بازیکنانی که برای تمدید با آبی ها به توافق نرسیده اند، در ادامه در لیست خروج قرار گیرند .

برزای ،مگویان و عظیم گوک بازیکنانی هستند که احتمال قرار گرفتن آنها در لیست مازاد بسیار خواهد بود.

انتهای پیام/