Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بندرعباس - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تولید قدرت برای ما یک عادت نیست بلکه الهام یافته از یک راهبرد نیرومند است و از یک منطق استراتژیک تبعیت می‌کند و کاملاً هدفمند و هوشمندانه است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار مهر، سرلشکر پاسدار حسین سلامی پیش از ظهر شنبه در آیین الحاق ١١٠ شناور تندرو و موشک‌انداز به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در یکسال گذشته تا به امروز این هفتمین الحاق است که قدرت دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با همت بلند فرماندهان این نیرو افزایش می‌دهد گفت: صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان جهاد و تحقیقات خودکفایی نیروی دریایی سپاه، کارخانه شهید محلاتی بوشهر و شرکت‌های دانش بنیان، در این عرصه با سپاه همکاری می‌کنند و ما امروز شاهد افزوده شدن انبوه قدرت رزمی عملیاتی در این نیرو هستیم.

وی افزود: این رویداد نشان می‌دهد که تولید قدرت برای ما یک عادت نیست بلکه الهام یافته از یک راهبرد نیرومند است و از یک منطق استراتژیک تبعیت می‌کند و این توسعه قدرت کاملاً هدفمند و هوشمندانه اتفاق می‌افتد.

فرمانده کل سپاه افزود: ما در عرصه یک تحریم ظالمانه جهانی در حال گسترش قدرت دفاعی خود هستیم و منطقی که ما را بر این موضوع ترغیب می‌کند و حکمت راهبردی که از قلب به زبان رهبر انقلاب جاری می‌شود بر این اساس شکل گرفته که امروز یا باید قدرتمند بود و آزاد زندگی کرد و یا اگر مسیر ضعف را پیش گیریم باید اسیر دشمن شویم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما می‌خواهیم آزاد، مستقل، با اعتبار، عزیز و قدرتمند زندگی کنیم گفت: سال‌ها است جهان‌خواران، مستکبران و صاحبان قدرت‌های شیطانی و راهبردهای تجاوزکارانه و ظالمانه، منطقه جهان اسلام و غرب آسیا را که از دید الهی وادی ایمن است به میدان آشوب، جنگ و اشغال و آوارگی تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: این آشوب‌ها همه ارمغان نابودگر تسلط نظامی و سیطره سیاسی مستکبران غربی در بلاد اسلامی است.

فرمانده کل سپاه گفت: اگر نظام بزرگ و مقتدر جمهوری اسلامی ایران نبود تا از منافع حیاتی خود و یا از منافع مظلومان عالم به خصوص در بلاد تحت سیطره قدرت‌ها در جهان اسلام با اقتدار، با عزت، با صلابت و با شکوه دفاع کند، امروز ما با نقشه‌های کاملاً ویران شده از این منطقه مهم جهان مواجه بودیم.

سردار سلامی افزود: اشغالگران و تجاوزگران با همین آرزوها به سرزمین‌های اسلامی پا نهادند و ما با عبرت از این واقعیت‌های غم‌انگیز است که امروز مصمم هستیم به شکل روزانه قدرت خود را گسترش دهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مادامی که به استقلال، اقتدار و به منزلت علمی و فنی بالا نرسیم مستقل نیستیم، گفت: تاثیر استراتژی خنثی سازی اثرات تحریم این است که ما مسیر استقلال واقعی را طی می‌کنیم.

کد خبر 5372714