Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳۰ لیدر اصلی اغتشاشات اخیر خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به بازداشت لیدر‌های اصلی اغتشاشات اخیر در غرب استان تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران حوادث اخیر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستان‌های غرب استان تهران شده بود، همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: مأموران انتظامی با کار اطلاعاتی گسترده، ۳۰ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان‌های استان تهران را شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضایی، متهمان را در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: اشرار دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به مأموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان به دستگاه قضایی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: سر لیدر اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد + عکس

خانچرلی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین مقام معظم رهبری، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضایی و پلیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/