Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فیروزآبادی درباره زمان برقراری اینترنت جهانی در کشور توضیحاتی داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مورد زمان برقراری اینترنت جهانی گفت: تصمیم قطع اینترنت جهانی در نهاد‌های امنیتی گرفته شده است و در مورد برقراری آن نیز در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود، تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره زیان‌های وارد شده به مشاغل وابسته به اینترنت گفت: ما باید کاری کنیم که این ضرر و زیان دیگر تکرار نشود و اگر ما یک شبکه ملی گسترده تری داشتیم این ضرر و زیان‌ها کمتر می‌شد و باید پیش بینی‌های لازم را انجام دهیم.

وی گفت: امیدوارم همکارانم در وزارت ارتباطات تمهیداتی اتخاذ کنند تا شبکه ملی پرقدرت‌تر و توانمند‌تر عمل کند.

فیروزآبادی گفت: شبکه ارتباطی اینترنت جهانی است و زمانی خوب عمل می‌کند که با کل دنیا ارتباط داشته باشد. ما در حوزه دیتا با دنیا در ارتباط بودیم و تنها یکی از پروتکل‌های اینترنتی دچار قطعی شده است.

وی افزود: با تمهیداتی که در سال‌های قبل ایجاد شده بود، بسیاری از خدمات با قطعی بخشی از اینترنت به کار خود ادامه دادند و پایدار هستند، البته در پی حوادث اخیر طی چند روز گذشته دچار نواقصی بودیم که وزارت ارتباطات تلاش کرد و این نواقص برطرف شدند.

انتهای پیام/