Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سری جدید «پایتخت» نوروز ۹۹ روی آنتن خواهد رفت و امسال فیلمی سینمایی از این سریال پخش می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد، الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تولید سریال «پایتخت» و فیلم سینمایی آن اظهار کرد: امسال گروه تولید سریال «پایتخت» با فیلمی سینمایی از این مجموعه تلویزیونی، ساعاتی قبل از تحویل سال 98 و شب عید مهمان خانه ها خواهند بود. البته هنوز فیلمنامه و تولید آن آغاز نشده و در حال مذاکره و تدارک آن هستیم.

وی درباره ساخت مجموعه‌ای دیگر از سریال «پایتخت» گفت: ان شاء الله سری ششم این مجموعه را برای سال 1399 روی آنتن خواهیم برد و نوروز امسال پخش نداریم. همه بازیگران و گروه تولید همان دوستان فصل‌های پیش هستند و با همان گروه تولید فیلم سینمایی و فصل ششم را پیش خواهیم برد.

غفوری در پایان یادآور شد: با توجه به صحبت‌های آقای زین العابدین و آقای میرباقری تصمیم بر این شد که فیلم سینمایی سریال «پایتخت» امسال از شبکه یک پخش شود.

انتهای پیام/