Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دادستان عمومی و انقلاب همدان از دستگیری ضارب طلبه همدانی خبر داد و گفت: این فرد در یکی از استان‌های مرزی کشور دستگیر شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، روز دوشنبه فردی در منطقه خضر همدان وارد منزل همسایه خود که طلبه بوده، می‌شود و با وارد کردن ضربات چاقو طلبه، همسر و فرزندش را مجروح می‌کند.

ضارب پس از مجروح کردن این خانواده فرار می‌کند و پلیس پیگیری دستگیری وی را در دستور کار جدی قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ضارب طلبه همدانی همسایه وی بوده و گویا در حین ضرب و شتم شیشه مصرف کرده بوده است.

کامران حمزه از دستگیری ضارب طلبه همدانی خبر داد و بیان کرد: این فرد در یکی از استان‌های مرزی دستگیر شده و پس از انتقال به همدان مورد بازجویی قرار گرفته و علت ضرب و شتم مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز انگیزه ضرب و شتم مشخص نشده است، ادامه داد: مضروبان این حادثه نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/