Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد، ایران نمی‌تواند اجازه داشته باشد تا از توافق هسته‌ای برای گروگان گرفتن جهان استفاده کند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز سه شنبه در اظهاراتی ادعا کرد: ایران باید مسئولیت پرتاب موشک، حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر و نقض قطعنامه های شورای امنیت را بر عهده بگیرد.

هیلی این اظهارات را در واکنش به سخنان حسن روحانی رئیس جمهور ایران بیان کرده است. روحانی روز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد: ایران می تواند ظرف چند ساعت توافق هسته‌ای را متوقف کند، اگر ایالات متحده تحریم های جدید و بیشتری را علیه تهران وضع کند.

هیلی در ادامه افزود: ایران نمی تواند اجازه داشته باشد تا از توافق هسته‌ای برای گروگان گرفتن جهان استفاده کند. تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ارتباطی با توافقنامه هسته‌ای ندارد.

نیکی هیلی قرار است هفته آینده به وین سفر کند تا با مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های هسته‌ای ایران گفتگو و مذاکره داشته باشد.

سفر نیکی هیلی به وین بخشی از تلاش های واشنگتن برای بررسی پایبندی ایران به توافق هسته‌ای 2015 میلادی خواهد بود.

هیلی در این سفر قرار است با مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی و هیات آمریکایی در وین رایزنی کند تا ابعاد مختلف برنامه هسته‌ای ایران روشن و مشخص شود.

انتهای پیام/