Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بمب‌افکن‌های روسی "Tu-95MS" حملاتی را علیه مواضع داعش در منطقه العقیربات حومه شرقی حماه صورت دادند.

 به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که با عملیات بمب‌افکن‌های"Tu-95MS" خود، حملاتی را علیه مواضع تروریست‌های داعش در منطقه العقیربات حومه شرقی حماه آغاز کرده است.

در این بیانیه آمده است: بمب‌‌افکن‌های یاد شده 3 انبار بزرگ متعلق به تروریست‌ها را منهدم کردند.

به‌نقل از شبکه المیادین؛ وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که جنگنده‌های بمب‎افکن از فرودگاه انگلس روسیه به‌پرواز درآمدند و در طول پرواز خود اقدام به سوخت‌گیری کرده و سپس با شلیک موشک‌های بالدار از نوع "EX- 101" مواضع تروریست‌های تکفیری را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع روسیه در ماه گذشته نیز اعلام کرد که ناو جنگی این کشور، موشک‌هایی را علیه مواضع عناصر داعش در سوریه شلیک کرده است.

در این حمله دو کشتی جنگی روسی و یکی از زیردریایی‌های نظامی این کشور 6 موشک "کالیبر" را به مواضع تروریست‌های داعش در روستای «حمادة عمر» از توابع منطقه عقیربات حومه شرقی حماه شلیک کردند.

بنابراعلام وزارت دفاع روسیه در حمله ماه گذشته ناوهای جنگی روس به مواضع تکفیری‌ها، پایگاه‌های فرماندهی و انبارهای اسلحه تروریست‎های داعش منهدم شد.

انتهای پیام/