Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

انفجار در شهر مرزی پاراچنار دست کم ۱۸ شهید و دهها زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش تیترآزاد به نقل از به نقل از داون نیوز، بر اثر انفجاری قدرتمند در شهر پاراچنار در ایالت خیبرپختونخوا دهها نفر کشته و زخمی شده‌اند.

گزارشها حاکی است انفجار دو بمب قدرتمند در منطقه شیعه نشین پاراچنار حداقل 10 کشته و 50 زخمی برجای گذاشته است.

انفجار اول کنار پاساژی به نام اکبرخان سرائی صورت گرفته بود و هنگامی که مردم برای کمک به مجروحان جمع شده بودند انفجار دوم صورت گرفته و دهها نفر را در ایام شادی وخوشی عیدفطر عزادار کرد.

از آنجا که تعداد مردم حول نقطه انفجار زیاد بوده است احتمال این می‌رود که آمار تلفات به شدت افزایش پیدا کند.

صبح امروز در یک حمله تروریستی دیگر شهر کویته هدف قرار گرفته و یک عامل انتحاری باعث کشته شدن حداقل 15نفر شد.

افزایش قربانیان انفجار انتحاری پاراچنار به ۱۸ شهید و ۷۰ زخمی

وقوع دو انفجار در شهر مرزی پاراچنار دستکم ۱۸ شهید و دهها زخمی بر جای گذاشت. انفجارها در محله بازار اکبرخان این شهر و هنگامی که تعداد زیادی از مردم مشغول خرید برای افطار و نیز خرید عید فطر بودند، رخ داده است.

انفجار اول در حالی رخ داد که مردم روزه دار در حال خرید وسایل افطار و عید فطر بودند . انفجار دوم در حالیکه مردم در حال امداد رسانی به مجروحان بودند رخ داد.

مقامات محلی می گویند در تمام بیمارستانهای منطقه وضعیت فوق العاده اعلام شده است. نیروهای ارتش و گارد مرزی وارد محل حادثه شده اند.

مسئولان محلی شهادت ۱۸ نفر و زخمی شدن بیش از ۷۰ نفر را تایید کردند.

منابع محلی اعلام کردند باتوجه به نزدیک بودن عید فطر و ازدحام مردم برای مسافرت به روستاها و شهرهای خود احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حادثه تروریستی را برعهده نگرفته است.

شهر شیعه نشین پاراچنار در نزدیک مرز افغانستان قرار دارد.

صبح امروز هم در انفجار تروریستی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان ۱۳ نفر کشته و ۱۶ نفر هم زخمی شدند.

انتهای پیام/