Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وزارت خارجه روسيه با اطمينان زياد اعلام کرد که «ابوبکر البغدادي» کشته شده است.

به گزارش تیترآزادبه نقل از گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، وزارت خارجه روسيه اعلام کرده که با اطمينان زياد مي‌توان اعلام کرد که «ابوبکر البغدادي» سرکرده داعش کشته شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاري «اسپوتنيک»، وزارت خارجه روسيه گفته است که البغدادي احتمالا در حمله اواخر ماه مي نيروهاي روسيه کشته شده است.

بر اساس اين گزارش، «اولگ سرومولوتوف» معاون وزير خارجه روسيه به خبرگزاري «اسپوتنيک» اين خبر را اعلام کرده است.

بنا به گفته اين ديپلمات روس، «طبق اعلام وزارت دفاع روسيه، احتمال بسيار زيادي وجود دارد که البغدادي در حمله نيروهاي هوايي روسيه عليه مواضع فرماندهي داعش در حومه رقه اواخر ماه مي سال جاري ميلادي کشته شده باشد».

وي تأکيد کرد که «اطلاعات در اين زمينه حالا از طريق کانال‌هاي مختلفي تأييد شده است».

وزارت دفاع روسيه در تاريخ 16 ژوئن اعلام کرد که البغدادي ممکن است در ميان آن دسته از سرکرده‌هاي تروريست‌ها باشد که در جلسه موسوم به شوراي نظامي داعش شرکت کرده بودند و به همراه آنها در حمله نيروهاي هوايي روسيه در تاريخ 28 ماه مي کشته شده باشد.

«سرگئي لاوروف» وزير امور خارجه روسيه درباره اين خبر گفته بود که آن را تأييد نمي‌کند.

انتهاي پيام/.