Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

افسانه پاکرو گفت: من بار‌ها گفتم که صفحه اینستاگرام ندارم و به نام من صفحه‌های زیادی باز شده است و اینکار هنوز ادامه دارد. صفحات قلابی پارسال من بیشترین فالوور را داشت. به نام من کانال تلگرامی می‌زنند. تلفن من را می‌فروشند به من زنگ می‌زنند و می‌گویند تو رو خدا صحبت کنید ما تلفنت را خریده‌ایم. بسیار آزاردهنده است وقتی که شب گوشی را چک می‌کنید از ۱۰ تماس ۸ تای آن مزاحم باشد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از جام نیوز، بعد از فیلم سینمایی «رویای خیس» گمان می‌رفت سینمای ایران شاهد پدیده جدیدی در بازیگری خواهد شد اما چند سال دوری از کار بازیگری باعث شد در بخشی از یک گفت‌و‌گوی کوتاه علت ماجرا را جویا شویم.

بازیگر فیلم «محاکمه» درباره فعالیت کم این روزهایش در سینما گفت: «من بعد از «رویای خیس» دوست داشتم بیشتر در پشت صحنه فعالیت کنم. به خاطر همین‌‌ بعد از «رویای خیس» به دفتر انجمن سینمای جوان رفتم و دوره کارگردانی‌ام را گذراندم و از آنجا به بعد سعی کردم بروم و تمام چیزهایی که به کار کارگردانی مربوط است را یاد بگیرم و تمرین کنم. با اینکه فیلم‌های کوتاه من به واسطه کار بازیگری که انجام می‌دادم، همیشه تهیه‌کننده داشت و حتی یکبارهم این اتفاق افتاد و با یک تهیه‌کننده مطرح کار کردم ولی بعد از آن تصمیم گرفتم بصورت مستقل کار کنم.»

افسانه پاکرو درباره زمان ساخت فیلم بلند گفت: «خیلی به من می‌گفتند که نمی‌خواهی اولین فیلم بلندت را بسازی؟ گفتم خیر. من خودم را نمی‌توانم گول بزنم و در آن برحه زمانی باید بیشتر روی خودم کار می‌کردم. دوست دارم به احساس خودم احترام بگذارم و تمایلی برای به اشتراک گذاشتن این احساس با بقیه ندارم. تا اینکه دروغ بگویم یا فیلم بازی کنم برای کسی. اما الان برای فیلم بلند آماده‌ام و حتی توانایی ساخت سریال را هم دارم. ولی این دلیل نمی‌شود که فیلم کوتاه را کنار بگذارم. من هروقت اراده کنم به سینمای کوتاه بازمی‌گردم.»

خریدن شماره تلفن
او در پایان گفت: «من بار‌ها گفتم که صفحه اینستاگرام ندارم و به نام من صفحه‌های زیادی باز شده است و اینکار هنوز ادامه دارد. صفحات قلابی پارسال من بیشترین فالوور را داشت. به نام من کانال تلگرامی می‌زنند. تلفن من را می‌فروشند به من زنگ می‌زنند و می‌گویند تو رو خدا صحبت کنید ما تلفنت را خریده‌ایم. بسیار آزاردهنده است وقتی که شب گوشی را چک می‌کنید از ۱۰ تماس ۸ تای آن مزاحم باشد.»