Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شمار جدیدی از نیرو‌های سعودی همراه با تجهیزات نظامی، شب گذشته وارد عدن شدند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه در دولت محلی شهر «عدن» از ورود شمار جدیدی از نظامیان سعودی به همراه تجهیزات نظامی به این شهر خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این منبع اعلام کرد که یک فروند کشتی بزرگ سعودی شب سه‌شنبه (دیشب) در بندر کالتکس لنگر انداخت و ده‌‌ها نظامی سعودی به همراه تجهیزات نظامی متعدد از جمله خودروهای زرهی و سایر ادوات جنگی وارد این بندر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان سعودی به همراه تجهیزات نظامی، به سوی مقر نیروهای ائتلاف سعودی در شهرستان «البریقه» واقع در غرب عدن حرکت کردند. این منبع اعلام کرد که قرار است شمار دیگری از نیروهای سعودی وارد عدن شوند.

یکشنبه پیش، ائتلاف عربی اعلام کرد که قرار است بر اساس یک توافق، نیروهای سعودی جایگزین نیروهای اماراتی در عدن می‌شوند.

پیش از اعلام رسمی توافق ریاض میان دولت یمن و شورای انتقالی جنوبی،عربستان در حال تشدید حضور نظامی‌اش در یمن بود و در این مدت اقدامات نظامی و امنیتی متعددی را برای تحویل عدن از امارات انجام داده بود.

چهارشنبه پیش، ده‌ها نظامی سعودی نیمه‌شب با یک فروند هواپیمای باربری وارد فرودگاه بین‌المللی عدن شدند و پیش از آنها نیز، شمار دیگری نیرو و تجهیزات نظامی، وارد بندر «الزیت» در شهرستان البریقة شده بودند.

انتهای پیام/ص