Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد: نابودی اسرائیل طبق پیش‌بینی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قطعا رخ خواهد داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی سیدعلی خامنه‌ای، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفتگویی تفصیلی با دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی ضمن اشاره به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره عدم وجود اسرائیل در ۲۵ سال آینده، با تشریح خاطره‌ای از ایشان گفت: ما در جلسات داخلی خود در سال‌های گذشته جملاتی از این قبیل را از رهبر انقلاب شنیده بودیم و ایشان به‌ویژه در سال ۲۰۰۰، یعنی پس از پیروزی بر رژیم صهیونیستی فرموده بودند که اگر ملت فلسطین، مقاومت در لبنان و ملت‌های منطقه به مسئولیت‌های خود به‌درستی عمل کنند و این راه را ادامه دهیم، بدون شک اسرائیل نمی‌تواند مدت زیادی در منطقه دوام بیاورد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان حاکمیت رژیم صهیونیستی را با توجه به خوی تجاوزگری و جنگ‌افروزی، خطر بزرگی برای سوریه، لبنان، عراق و حتی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اسرائیل هم اکنون دارای سلاح هسته‌ای بوده و بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد. این رژیم همواره به‌دنبال بسط هیمنه‌ی خود بر تمام منطقه بوده است.

حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله، اسرائیل را بازوی آمریکا در منطقه خواند و این مسئله را که اسرائیل یک رژیم مستقل است رد کرد و افزود: اسرائیل یک پایگاه نظامی در منطقه محسوب‌ می‌شود که برای تحقق منافع آمریکا فعالیت می‌کند و موجودیت اسرائیل، بقای آن، قدرت اسرائیل و ارتقاء جایگاه آن از طریق صلح و غیر صلح، یک تهدید امنیتی بزرگ برای تمامی کشورهای منطقه، از ایران گرفته تا پاکستان و حتی کشورهای آسیای میانه و ترکیه و ... محسوب می‌شود.

وی پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره عمر رژیم صهیونیستی را مسئله‌ی کاملاً جدی دانست و گفت: تمامی داده‌ها، بررسی‌ها و اطلاعات نشان می‌دهد که چنین اتفاقی (نابودی اسرائیل) رخ خواهد داد؛ اما تحقق این مهم، بدون قید و شرط نیست و شرط و شروطی دارد. شرط تحقق این مهم، آن است که مقاومت به کار خود در منطقه ادامه دهد، تسلیم اسرائیل نشود و جمهوری اسلامی نیز حمایت‌های خود از مقاومت در منطقه را تداوم ببخشد. بنابراین اگر ما مقاومت کنیم و به راه خود در این مسیر ادامه دهیم، شرایط میدانی و واقعی می‌گوید که اسرائیل نیز قادر نخواهد بود ۲۵ سال در منطقه بماند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان، نقاط ضعف اسرائیل را بسیار و در عین حال، کُشنده دانست و گفت: به همین دلیل من معتقدم که در سایه‌ی وجودِ یک اراده‌ی ملی و جمعیِ مخالفِ بقای این رژیم، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در این زمینه به وقوع خواهد پیوست. من از جمله کسانی هستم که به قدرت نسل حاضر اعتقاد دارند و ان‌شاءالله این نسل وارد فلسطین خواهد شد، در قدس نماز برپا خواهد کرد و دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

نصرالله، در خاتمه بخش دوم در این گفتگوی تفصیلی به راهبرد بزرگ حضرت امام خمینی رحمه‌الله درباره موجودیت این رژیم اشاره کرد و افزود: این بود که اگر بخواهیم منطقه‌ای سرشار از امنیت داشته باشیم، در صلح دائم زندگی کنیم و از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود دفاع کنیم و همه‌ی کشورهای منطقه از حاکمیت ملی و آزادی حقیقی برخوردار باشند، هیچ‌یک از این‌ها با موجودیتِ اسرائیل سازگار نیست و آمریکا و کشورهای استکباری می‌خواهند از طریق معاهدات صلح، موجودیت اسرائیل را تثبیت کنند.

کد خبر 4727541