Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت ایام محرم و در تشریح عملیات مقاومت در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت ایام محرم و درباره عملیات مقاومت علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در سومین شب ماه محرم با اشاره به عملیات روز گذشته مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در پایگاه اویویم گفت: روز گذشته به برکت وجود مجاهدان دستاورد‌های زیادی کسب و معادلات بازدارنده علیه دشمن تثبیت شد.

به دشمن گفتیم که منتظر ما باشد
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: نخستین پهپاد دشمن در حریم هوایی ضاحیه جنوبی بیروت سرنگون شد و موفق نشد مأموریت خود را به انجام برساند و پهپاد دوم نیز در محقق ساختن هدف خود ناکام ماند. پاسخ ما به این تجاوز دشمن در دو بخش صورت گرفت، نخست پاسخ میدانی و در مرز‌ها با فلسطین اشغالی و دوم عملیات مربوط به پهپادها. ما اعلام کردیم که به این تجاوز پاسخ خواهیم داد و به دشمن گفتیم منتظر ما باش و این از فاکتور‌های قدرت مقاومت است.

او افزود: از رسانه‌ها و خبرنگاران میدانی که روز گذشته زندگی خود را به خاطر نقل و ارسال تحولات میدانی به خطر انداختند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

تمام نقاط فلسطین اشغالی در تیررس ماست
نصرالله همچنین گفت: حزب‌الله وعده داده بود که پاسخ می‌دهد و پاسخ داد. ما دیروز عمدا در روز روشن رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم، نظامیان می‌دانند عملیات در روز روشن چه معنایی دارد.

او با بیان اینکه حمله موشکی مقاومت به معنای شکستن تمام خطوط قرمز رژیم صهیونیستی است، تشریح کرد: پیام مبارزان ما به مقامات اسرائیل روشن بود؛ سطح پاسخ ما تحول یافته، اگر تجاوز کنید تمام پایگاه‌های نظامی، تمام شهرک‌ها و همه نقاط فلسطین اشغالی در تیررس حملات ما قرار دارند.

عملیات روز گذشته به منزله مجازات دشمن بود
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تحولاتی که از روز سخنرانی من در شب اول محرم در زمینه لزوم پاسخ به دشمن تاکنون شاهد آن بودیم و هستیم، مجازات برای دشمن بود. دشمن مرز‌ها را خالی کرد و ما هیچ یک از نظامیان یا تجهیزات نظامی آن را در امتداد مرز‌ها مشاهده نمی‌کردیم. ما به دشمن گفتیم منتظر باشید، اما آن‌ها اقدامات بیشتری انجام دادند و فرار کردند. دشمن مواضع و مقر‌های خود را در مرز‌ها خالی کرد و به علاوه، همه فعالیت هایش تا ۷ کیلومتری عمق سرزمین‌های اشغالی تعطیل شد.

سیدحسن نصرالله افزود: پس از هشدار ما دشمن به حالت آماده باش اضطراری درآمد و همه سامانه‌های دفاع هوایی و ضدموشکی و پهپادی خود را فعال کرد.

او با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه قویترین ارتش را در منطقه در اختیار دارد، گفت: اسرائیل در مقابل چشم جهانیان هشت روز پر از ترس و ذلت را تجربه و تحمل کرد. اما در مقابل، ارتش لبنان در مرز‌ها باقی ماند و مردان مقاومت در جا‌هایی که باید می‌بودند، حضور داشتند. مقاومت مأموریت خود را در روز روشن در مرز‌ها انجام داد و ما به طور عمد نخواستیم این عملیات را در شب انجام دهیم. مقاومت دشمن را در عمق خاک سرزمین‌های اشغالی با وجود همه تدابیری که اندیشیده بود و با وجود همه اهداف خیالیش هدف قرار داد. مقاومت هدف خود را زد و بدون شک با دقت به هدف اصابت کرد و شما جزئیات عملیات را در رسانه‌ها مشاهده کردید.

با پهپاد‌های اسرائیلی در آسمان لبنان مقابله خواهیم کرد
سید مقاومت افزود: ما به دشمن اعلام کردیم اگر بار دیگر دست به تجاوز بزنید، همه نظامیان شما و عمق مناطق اشغالی در تیررس اهداف ما خواهد بود.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: تاریخ اول سپتامبر را به یاد داشته باشید چرا که سرآغاز مرحله جدیدی در تعیین حد و مرز برای دفاع از لبنان است. دیگر در دفاع از لبنان هیچ خط قرمزی وجود ندارد. در مرحله جدید با پهپاد‌های اسرائیلی در آسمان لبنان مقابله خواهیم کرد. هدف ما تثبیت معادله بازدارندگی است و موفق شدیم این معادله را تثبیت کنیم.

او اظهار کرد: کسی که دغدغه استقلال لبنان را دارد باید به اسرائیلی‌ها بگوید زمان اجازه دادن به پهپاد‌های شما برای نقض حریم هوایی لبنان به پایان رسیده است. از اکنون به بعد وارد مرحله جدیدی شده ایم که در آن از قدرت بیشتری برخوردار هستیم. ما با عملیات روز گذشته نتانیاهو را از اهانت به معادله توازن بازدارندگی منع کردیم.

انتهای پیام/