Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وزیرخارجه آمریکا از تمایل و اشتیاق خود برای سفر به ایران خبر داده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در گفتگو بلومبرگ اعلام کرده که دوست دارد به ایران سفر کند.

این ادعای وزیرخارجه آمریکا در مورد درخواست سفر به ایران در شرایطی مطرح شده که واشنگتن در حال حاضر سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه مردم ایران طراحی و اعمال کرده است.

در همین ارتباط، پمپئو گفته است در صورتی که به ایران دعوت شود، به این کشور سفر خواهد کرد و اگر لازم باشد با مقامات ایرانی گفتگو خواهد کرد.

در ادامه این گفتگو، وزیرخارجه آمریکا که کشورش رویکردی خصمانه را علیه ایران دنبال می‌کند، مدعی شده او از گفتگوی مستقیم با مردم ایران استقبال خواهد کرد.

پمپئو با اشاره به سفر به وزیرخارجه ایران به آمریکا گفته است که همان گونه که جواد ظریف در نیویورک با رسانه‌ها گفتگو می‌کند، او نیز خواستار آن است تا در تهران با رسانه‌ها وارد ارتباط و تعامل شود.

این نخستین بار نیست که مقامات آمریکایی مدعی علاقه برای گفتگو و مذاکره با ایران می‌شوند و پیش از این نیز دونالد ترامپ از آمادگی خود برای مذاکره با ایران بدون هیچ پیش شرطی خبر داده بود.

با این حال تا کنون تهران با توجه به نقض تعهدات پیشین آمریکا بویژه در موضوع برجام و همچنین ادامه رویکرد و سیاست خصمانه آمریکا علیه ایران، هرگونه امکان گفتگو و مذاکره با واشنگتن را به شدت رد کرده است.

انتهای پیام/