Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است بازی تماشاگر پسندی را مقابل پرتغال به نمایش گذاشتیم و شایستگی ما بیشتر از یک امتیاز بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایسکو در مورد بازی اسپانیا و پرتغال گفت‌: بازی تماشاگر پسندی را مقابل پرتغال به نمایش گذاشتیم. من به این تیم افتخار می‌کنم و معتقدم شایستگی ما بیشتر از یک امتیاز بود.

او ادامه‌ داد: با وجودی که این دیدار با تساوی به پایان رسید اما به ما انگیزه داد چرا که با عملکرد خوب مان نشان دادیم تیم خوبی هستیم. در ضمن این را هم باید بگویم پرتغال تیم بسیار خوبی است در تمام خطوط از بازیکنان خوبی بهره می برد. البته زیاد از این نتیجه‌ نباید چندان خوشحال بود.

ایسکو در مورد اشتباه وحشتناک دخئا در زمان ضربه رونالدو، بیان‌ کرد: بدون شک او دروازه‌بان بزرگی است و در روزهای آینده این فرصت را دارد که از نظر روحی خودش را بازیابی کند تا بهتر بازی کند.

(اسپانیا ۳ - پرتقال ۳)

انتهای پیام/