Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در گلستان گفت: بصیرت سپاه و ارتش، کسانیکه که با ناآگاهی می خواستند بین این دو دیوار بکشند را ناامید کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام محمدحسین عبدی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان با اشاره به همزمانی تقریبی روز ارتش و سپاه در سال جاری، گفت: ارتش و سپاه، امسال در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی از هر زمان دیگری یکرنگ تر و نزدیکتر به هم هستند و با بصیرت همه دشمنان و ناآگاهانی را که می خواستند بین سپاه و ارتش دیوار بکشند را ناامید کردند.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: در ارتش فرماندهان مکتبی و انقلابی بسیاری داریم، ارتش با وجود اینکه سازمانی نظامی است اما به شدت به فعالیت های فرهنگی مشغول است و مساجد ارتش از برجسته ترین مساجد شهری هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت است.

وی با اشاره به برنامه های شاخص فرهنگی ارتش استان گلستان، خاطرنشان کرد: از بُعد فرهنگی امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که توانستیم رتبه اول فرهنگی در بین نیروهای مسلح در سال 95 و رتبه اول فعالیت های قرآنی در سال 96 را از آن خود کنیم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان با بیان اینکه طرح های مردمی در ارتش اجرایی می شوند، ابراز کرد: پادگان ها برای کسانیکه دغدغه فرهنگی دارند و برای فعالیت های خود مخاطب جوان می خواهند به مثابه یک رودخانه عظیم و جاریست که با نظم منحصر به فردی که دارد ظرفیت بالا و فرصت مناسبی برای آنان به حساب می آید.

انتهای پیام/