Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان گفت : وحدت موجود در جمهوری اسلامی ایران به ویژه در استان گلستان باعث افتخار است و بطور قطع می تواند زمینه های توسعه را فراهم آورد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از راه اسپی دژ، سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در مراسم فارغ‌التحصیلی طلاب مدرسه علوم دینی مصلحی آق‌قلا گفت: امروز در ایران اسلامی شاهد وحدت و همدلی در بین مردم هستیم که این امر مهم به برکت حضور علماء و روحانیون در جامعه است.

وی افزود: مردم نگاهشان به بزرگان ، علماء و روحانیت است و این قشر مهم جامعه نقش مهمی در ایجاد وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

استاندار گلستان ادامه داد: وحدت موجود در جمهوری اسلامی ایران به ویژه در استان گلستان باعث افتخار است و بطور قطع می تواند زمینه های توسعه را فراهم آورد. و دشمنان ما به خوبی از این وحدت و همدلی آگاه بوده و با نقشه های شوم خود در حال ایجاد اختلاف میان آن می باشند.

هاشمی تصریح کرد: با استفاده از وحدت مثال زدنی موجود در گلستان می توانیم زمینه های توسعه استان را فراهم آورده و گام های مهمی بر داریم.

وی افزود: حوزه های علمیه و به خصوص روحانیون در تداوم آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و موثری دارند. حوزه‌های علمیه با استمرار تفکر دینی، از جایگاه مهمی در جامعه برخوردار هستند.

استاندار گلستان با اشاره به تلاش دشمنان در جهت تخریب وحدت موجود در کشور و ضرورت افزایش بصیرت در سطح جامعه خاطر نشان کرد: طلاب علوم دینی باید با تلاش و همتی مضاعف در مسیر تحصیل علوم دینی گام برداشته و با تبلیغات گسترده دشمنان اسلام مبارزه کنند و در این مسیر نیز مردم را آگاه سازند.

انتهای پیام/