Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تعداد زیادی از خبرنگاران گلستانی از سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان خواستند تا به شرایط معیشتی و بیمه خبرنگاران توجه جدی و واقعی بکند .

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ تعدادی از خبرنگاران گلستانی طی نامه ای سرگشاده خطاب به سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان نوشتند :
بسم الله الرحمن الرحیم
حسبنا الله و نعم الوکیل ، نعم المولی و نعم النصیر
حضور مبارک دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان
با سلام و تقدیم خالصانه ترین احترام ها ؛ جای شکر دارد که که فصل تغییر مدیریت ها به ایستگاه حضرتعالی رسید و انتظار است این فصل را قدر دانسته و این امانتی که از خون شهدای انقلاب اسلامی به شما به ودیعه سپرده شده به درستی استفاده نمایید .
همانطور که نیک می دانید قشر خبرنگاران یکی از موثرترین اقشار جامعه و زبان گویای مردم و مسئولین بوده و همواره وضعیت زندگی و شغلی آنها دستخوش تغییرات نامیمون گشته و تاکنون نیز همت جدی و عزم واقعی برای حل آنها صورت نگرفته است .
امروز اصحاب رسانه استان با مشکلات معیشتی ، بیمه و بعضا بی احترامی از سوی برخی مدیران مواجه هستند و می طلبد حضرتعالی با درایتی که دارید در جهت حل این موضوعات اقدام عاجل بفرمایید .
برخی بی توجهی ها آنقدر سخت است که برخی اوقات خیلی از خبرنگاران بی رمق و سست شده و روحیه خود را می بازند به عنوان مثال در تاریخ 1 شهریور ماه 96 یکی از ادارات کل استان گلستان یک قرارداد رسانه ای برای تولید خبر و انشتار آن با یک کانون آگهی – تبلیغاتی می بندد که اصلا خبرنگار و رسانه ای برای تولید و انتشار اخبار در اختیار ندارد .
این در حالیست که اصحاب رسانه استان گلستان خود بهترین و حرفه ای ترین روزنامه نگاران هستند و جا داشت این اداره کل بجای این زد و بندها به طرف خبرنگاران متمایل می شود تا از عواید این کار خبرنگاران واقعی استفاده می کردند .
انتظار اصحاب رسانه استان گلستان اینست که این قرارداد ظالمانه در حق خبرنگاران و رسانه ها زحمتکش استان را هر چه سریعتر لغو نمایید .
جناب هاشمی استاندار محترم استان !
از این دست موارد زیاد است ، مخصوصا در باب توزیع آگهی و نحوه همکاری ادارات با رسانه ها که ان شاء الله در دیداری صمیمی و رودررو بسیاری از موارد به سمع و نظر حضرتعالی خواهد رسید .
امیدواریم این انتصاب بجا از طرف دکتر روحانی رئیس جمهور منشا خیر و برکت برای استان سرسبز اما محروم گلستان گردد .
جمعی از روزنامه نگاران استان گلستان
انتهای پیام /