Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم شرق گلستان در خصوص یاوه گوییها و تهدیدهای جدید آمریکا گفت: ترامپ، هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از راه اترک، قرار بود روز پنج شنبه 20 مهرماه ترامپ علاوه بر خروج از برجام سپاه را به عنوان سازمان تروریستی اعلام کند و برخی از تهدیدهای همیشگیش را هم اعلام کند.

البته جمهوری اسلامی ایران بلافاصله اعلام کرد که در صورت هرگونه پیام، جمهوری اسلامی پیامی مقابل به مثل خواهد داد و می توان گفت دفاع تمام قد همه مسئولین نظام و مخالفت همپیمانان آمریکا در جهان، موجب شد که ترامپ در روز پنج شنبه نظر خود را اعلام نکند و این نظر را به روز جمعه موکول کند.

برای اطلاع از موضع مجلسیان کشورمان با شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان ارتباط برقرار کردیم و نظرش را در این خصوص پرسیدیم.

شهرام کوسه غراوی در این خصوص به خبرنگار راه اترک گفت: ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند همانطور که در این 38 سال هم نتوانسته بکند، همانطور که در طول 8 سال جنگ تحمیلی هم نتوانستند با تمام همپیمانانشان غلطی بکنند.

غراوی ادامه داد: آنها همیشه در حال توطئه علیه کشور و نظام ما بودند ولی نتوانستند به شکر خدا کاری از پیش ببرند.

وی در خصوص وضعیت کشور از نظر دفاعی هم گفت: ما توان دفاعی داریم ولی به هیچ کشوری حمله نکردیم و نمی کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اطراف ما را نگاه کنید، عراق، سوریه، افغانستان، بحرین و یمن و ... هیچ جایی امنیت ما را ندارند.

غراوی امنیت امروز را به خاطر وجود مقام معظم رهبری و پشت سر رهبر بودن و همدلی و کمک مردم از یک سو و وجود نیروهای نظامی مانند سپاه و ارتش و همه ی نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد.

وی در خصوص برجام هم گفت: ما برجام را از سرناچاری قبول نکردیم و در این راه با درایت رهبری و گرفتن تصمیم های عاقلانه جلو رفتیم و در ادامه نیز تصمیم های جدید و عاقلانه را خواهیم گرفت.

قرار است که طبق اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری ان بی سی، جمعه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تمصیم های تازه اش در خصوص ایران و برجام و سپاه را اعلام کند.

انتهای پیام/