Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت :از ۱۰ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران‌، ۸ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ عدم واریز بخش های زیادی از معوقات پول گندم کشاورزان گلستانی در ماههای اخیر باعث انتقاد فراوان کشاورزان شده بود .

اما محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت وب رنامه ریزی کشور که برای بازدید از مناطق سیل زده گلستان امروز به گرگان سفر کرده در خصوص مطالبات کشاورزان گفت : از ۱۰ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران‌، ۸ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.


نوبخت همچنین به این موضوع اشاره کرد که : پرداخت مطالبات گندم‌کاران یکی از دغدغه‌های دولت است و تلاش شده تا این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از 10 هزار میلیارد و 500 میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران، 8 هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است ، تاکید کرد : دولت تلاش دارد تا باقیمانده مطالبات گندم‌کاران را در اولین فرصت پرداخت کند .

معاون رئیس جمهور اضافه کرد :پرداخت نهایی پول گندم کشاورزان نیازمند تامین اعتبار است و در این بخش نیازمند همراهی و صبوری کشاورزان هستیم.

انتهای پیام/