Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار ریشه در ذات انقلاب اسلامی دارد، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا»، به معنای مرگ بر مردم سرزمین این کشور نیست، بلکه شعاری سیاسی و تقابل ایران با سیاست های سلطه جویانه دولت امریکاست.

به گزارش تيترآزاد به نقل از زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول در تجمع بزرگ دانش آموزان علی آباد کتول به مناسبت 13 آبان، بیان کرد: باتوجه به آیات قرآن کریم تقابل میان حق و باطل، تفکر و ایمان و ظالم و مظلوم ریشه قرانی دارد و از زمان مقابله فرزندان حضرت آدم آن را مشاهده می شود.
وی در ادامه شعار «مرگ بر آمریکا» را نماد تقابل ایران با سیاست های غلط این دولت دانست و چرایی آن را اینگونه تشریح کرد: شعار «مرگ برآمریکا»، مرگ بر مردم آمریکا یا سرزمین جغرافیایی نیست، بلکه شعاری سیاسی در تقابل با سیاست های ظالمانه و سلطه جویانه دولت آمریکا است که به حدود 70 کشور تاخت و تاز نظامی و کودتا داشته است.
موسوی با اشاره به افشاگری آمریکا درباره حمایتش از داعش و النصره توسط ادامه داد: در کشورهایی که جنگ و کودتا رخ داده، دهها میلیون نفر هلاک شده و یا به شهادت رسیدند. در واقع هرجای عالم که ظلمی می شود، دولت آمریکا به عنوان یک پای ثابت در پشت پرده آن حضور داشته است.
وی با اذعان به اینکه مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی از شر نظام سلطه و شیطان بزرگ امریکا رهایی یافتند، تصریح کرد: ایران از حدود 25 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، از زمان دولت دکتر مصدق و انجام کودتا ی 28 مرداد، سرسپرده ترین و مزدور ترین کشور بود که برای کوچکترین فعالیت خود را از آمریکا اجازه می‌گرفت و حتی لایحه کاپیتولاسیون را در مجلس آن زمان تصویب کرد.
موسوی اذعان داشت: ذات مبارزات امام خمینی (ره) با استکبار ستیزی آمیخته بود و بعد از تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان، ایشان آن مکان را «لانه جاسوسی» تعبیر کردند.
امام جمعه علی آباد کتول با تاکید به شخصیت استکبار ستیز امام خمینی (ره) و انتقاد از برخی دگر اندیشان که به دنبال تعبیرهای سوء هستند، گفت: خنده آور است که بگوییم امام استکبار ستیز نبود و یا با با سیاست های سلطه جویانه آمریکا مشکلی نداشت چرا که امام آمریکا را شیطان بزرگ می دانست.
انتهای پیام/