Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه گفت:امروز تمام تحولاتی که در ایران و منطقه در حال وقوع است ناشی از این حرکت استکبارستیزانه مردم ایران در 13 آبان 57 بود.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ سردار عباسعلی فرزندی رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز پنجشنبه 13 آبان ماه در جمع راهپیمایان گرگانی گفت: 13 آبان نقطه عطف ملت ما در حوادث تاثیرگذار تاریخ است ، در این روز امام خمینی را تبعید کردند ، بیش از 50 دانش آموز در سال 57 شهید شدند و لانه جاسوسی آمریکا به تسخیر دانشجویان پیرو خط امام در آمد .
سردار فرزندی گفت : امام خمینی این قیام را انقلاب دوم نامید و مدال شجاعت به آفرینندگان آن داد و اینک من و شما بعد از 38 سال دور هم جمع شدیم تا ندای ملت ایران را به همدیگر و سایر ملل دنیا منتقل کنیم و امروز تمام تحولاتی که در ایران و منطقه در حال وقوع است ناشی از این حرکت استکبارستیزانه مردم ایران بود.
وی با بیان اینکه دشمنی ها با جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، تصریح کرد: مثلث شوم نظام های سلطه گر با محوریت آمریکا ، دولتهای غیر مردمی و مرتجع منطقه با محوریت عربستان و جریان های افراطی و فرصت طلب که دنیای اسلام را با مشکلات زیادی مواجه ساختند ، به دنبال ضربه زدن به انقلاب مردم ایران می باشند .
این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: افتخار ما اینست که به عنوان کانون الهام بخش جهان اسلام این نهضتهای مردمی در منطقه را جلو ببریم در حالیکه طی سالهای گذشته، آمریکا شرایط ویژه ای در منطقه ایجاد کرده که وقوع 20 جنگ در خاورمیانه که عراق ، افغانستان ، یمن و سوریه از آن جمله می باشد .
سردار فرزندی اضافه کرد: امروز بعد از 6 سال جنگ در سوریه بیش از یک میلیون خانه در آوار شد ، بیش از 7 میلیون نفر آواره و بیش از 400 هزار نفر کشته شدند اما در دل این بحران آمریکا و غرب متاثر از حرکت مردمی ایران در دنیاست و امروز مدعیان صاحب نظر اعتراف دارند که آنچه امروز تحت عنوان عزت اسلامی در دنیا مطرح است متاثر از حرکت ملت ایران می باشد .
وی یادآور شد: در یک کلام 13 آبان نماد تقابل حق و باطل و روزی بوده که پیام انقلاب به گوش جهانیان رسید و ما باید به سوی تمدن نوین اسلامی و تثبیت امت واحده حرکت کنیم .
فرزندی گفت : به برکت نظام و نقش آفرینی دانشجویان و دانش آموزان روحیه استکبار ستیزی وجود ملت را فراگرفته و آمریکا و ایادی اش زمانی که به نفوذ به داخل ایران فکر می کنند وقتی یاد 13 آبان می افتند شرایط شان سخت می شود .
فرزندی 13 آبان را دارای آثار و برکات زیادی دانست و افزود: حفظ استقلال کشور ، تبدیل شدن به الگوی بی بدیل سایر ملتها برای مبارزه با استکبار ، نمایش چهره واقعی اسلام ناب محمدی در دنیا در مقابل نمایش وارونه از اسلام توسط تکفیری ها ، بالارفتن اعتبار بین المللی ایران اسلامی ، افزایش محبوبیت ایران در بین کشورها و ایجاد زمینه بیداری اسلامی از برکات استکبار ستیزی مردم ایران است .
رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه تصریح داشت: امروز باید وضعیت کشور و امت اسلامی را خوب بشناسیم و برای تحقق اهداف استکبارستیزانه خودمان از تمام ظرفیتها در عرصه های امنیتی ، علمی و دفاعی استفاده کنیم .
سردار فرزندی که در جمع راهپیمایان گرگانی 13 آبان در مصلی این شهر سخن می کرد ، افزود: امروز در گوشه و کنار می شنویم که برخی افراد در خصوص حمایت ما از سوریه سوالاتی دارند که ما باید عاقلانه و هوشمندانه به این سوالات پاسخ بدهیم .
وی در جواب سوال فوق گفت : اولین و آخرین دولت عربی که از انقلاب اسلامی دفاع کرد سوریه بود . تنها دولت عربی که در دوران دفاع مقدس پشت سر صدام نایستاد و از ایران دفاع کرد سوریه بود . تنها دولت عربی که در طرح سازش با اسراییل با نظام سلطه همراهی نکرد ، سوریه بود . سوریه به ما امکان داد تا با لبنان و فلسطین ارتباط داشته باشیم تا انقلاب را صادر کنیم .
این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: به همین دلیل است که استکبار 100 هزار نیروی متحجر ، ماجراجو و خشونت طلب را راهی سوریه کرد تا خط مقاومت ما در لبنان و سوریه را بشکنند اما ما توانستیم که از برکت حضور مردم و مقام معظم رهبری این جبهه مقاومت را حفظ کنیم .
انتهای پیام /