Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: عاشورا رمز حیات اسلام است و زنده ماندن اسلام وابسته به زنده ماندن مکتب عاشورا و روح مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش تیترآزاد، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تشکل‌های دینی و مذهبی سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و در تمام عرصه‌های دفاع از اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی پرچمدار و منشا بالندگی هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: هیات‌های مذهبی در بین مجموعه و تشکل‌های مردمی از فاخرترین و شایسته‌ترین مروج های فرهنگ عاشورایی هستند.

وی اضافه کرد: خدمات فاخر هیات‌های مذهبی نشان از روح مومنانه و مخلصانه آنها در راستای احیای مکتب تمدن ساز عاشورایی دارد.

دیلمی عنوان کرد: تشکل‌های مذهبی در گلستان با شعار «محوری نجات عالم با حسین است» سیاه پوش و عزادار سیدالشهدا می‌شوند.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد برنامه‌های متعدد بصیرتی و فرهنگی در قالب هشت کارگروه تخصصی شامل کارگروه مساجد، بانوان، ادیان و مذاهب، تشکل‌ها، کودک و نوجوان و رسانه با فضا سازی محیطی حماسی، پررنگ‌تر، با محتوا تر و دارای پیام و برگرفته از درس‌های عاشورایی در تمام شهرستان‌ها ترسیم شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: به فضل الهی تشکل‌های مذهبی همانند سال‌های گذشته با هوشیاری و بر اساس منظومه فکری امام جامعه و گفتمان انقلاب ناب برنامه‌ریزی های خود را ترسیم می‌کنند و با عملکرد فاخر خود با محوریت جهاد تبیین روح حماسه استقامت را در بستر حوزه‌های مراسم مذهبی نشر می‌دهند.

دیلمی با بیان او باید از فرصت بی‌بدیل محرم و سفر برای نشر باورهای دینی بهره گرفت.

وی تاکید کرد: ما از مکتب عاشورا درس گرفتیم که در راه مبارزه با استکبار و کفر نباید خاموش باشیم و تا آخرین نفس ایستادگی کرد.

کد خبر 5546711