Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه ۴ مهرماه در همه شهرهای استان به غیر از بندرگز اقامه می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه 4 مهرماه پس از تثبیت وضعیت استان از نظر شیوع بیماری کرونا در همه شهرهای استان به غیر از بندرگز اقامه می‌شود.

این شورا از نمازگزاران خواسته تا پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند، ماسک بزنند و رعایت فاصله فیزیکی را در دستور کار قرار دهند. نمازگزاران وسایل شخصی از جمله مهر، جانماز و بانوان چادرنماز را همراه خود داشته باشند.

شهرستان بندرگز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در وضعیت قرمز بوده و هنوز روند ابتلا به این بیماری در این شهرستان صعودی است.

دو شهرستان کردکوی و مینودشت نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهرهای استان در وضعیت زرد هستند.

پس از انتقاداتی که از عدم اقامه نماز جمعه در شهرستان گرگان علی‌رغم زرد بودن وضعیت در ماه‌های اخیر مطرح شد فردا برای سومین هفته متوالی نمازجمعه در مصلی گرگان نیز اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/