Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری دو گروگانگیر که نوجوان 16 ساله را در بندرترکمن گروگان گرفته بودند خبر داد و گفت: این دو گروگانگیر در کمتر از 30 دقیقه پس از تماس با پلیس 110 دستگیر شدند.

به گزارش تیتر آزاد، روح‌الامین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید خبر دستگیری دو گروگانگیر در شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: ساعت 23 شامگاه گذشته در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، موضوع آدم‌ربایی یک نوجوان به پلیس گزارش شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند که فردی به ماموران مراجعه و اعلام کرد فرزند پسر 16 ساله وی را دو نفر ناشناس با توسل به زور از مقابل باشگاه ورزشی ربوده و با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی انتظامی شهرستان عملیات جست‌وجو و گشت‌زنی ویژه را آغاز کرده که در تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی پلیس در کمتر از 30 دقیقه پس از اعلام آدم‌ربایی به پلیس، ماموران موفق شدند این دو نفر را به همراه فرد گروگان در یکی از پارک‌های شهرستان شناسایی شدند.

قاسمی بیان کرد: گروگانگیران بلافاصله پس از مشاهده پلیس از محل متواری شده که در تعقیب و گریز پلیسی، گروگانگیران با سلاح سرد به سمت ماموران حمله کرده که هر دو نفر با استفاده ماموران از قانون بکارگیری سلاح زمین‌گیر و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه گروگان سالم به خانواده‌اش تحویل شد، اضافه کرد: در سوابق متهمان مشخص شد سابقه نزاع و درگیری و استفاده از سلاح سرد را در پرونده خود دارند که بلافاصله پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

گفتنی است، متهمان انگیزه خود از ارتکاب این جرم را مشکلات شخصی عنوان کردند.

انتهای پیام/