Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس دادگستری گلستان گفت: ستادهای شهرستانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان گلستان تشکیل شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ هادی هاشمیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعضای این ستاد از دستگاه های اجرایی ، نظارتی، انتظامی و قضایی هستند.

وی افزود: بررسی فعالیت نامزدهای احتمالی و رصد فضای مجازی و پیشگیری از فعالیت های انتخاباتی زودهنگام ، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم و پیشگیری از ورود پول های کثیف به فضای انتخاباتی استان از وظایف این ستادهاست .

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: در جلسه ای که با اعضای ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان برگزار شد از کسانی که قصد ورود به عرصه ی انتخابات با هدف خدمت به مردم را دارند می خواهیم به عنوان کسانی که قرار است در آینده قانون گذاری کنند هم خودشان و هم هوادارانشان به قانون احترام بگذارند و به آن پایبند باشند.

وی خطاب به مدیران دستگاه ها بیان کرد: بر زیرمجموعه خود نظارت کنند و اجازه سوء استفاده از بیت المال برای مصارف انتخاباتی را ندهند.

هاشمیان برای متخلفان هم خط و نشان کشید و گفت : دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان تعارف ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مردم و رسانه ها هم می تواند با گزارش تخلفات و جرایم به دادستانی ها و مراجع انتظامی سراسر استان در برگزاری انتخابات سالم و پرشور مشارکت کنند .

انتهای پیام/