Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان گفت: انتخابات را به معنای واقعی بی‌طرفانه و به‌دور از هرگونه گرایش‌های قومی و سیاسی برگزار می‌کنیم و مردم باید این بی‌طرفی را احساس کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران اظهارداشت: باید در انتخابات به نفع آرامش مردم رفتار کنیم و توجه داشته باشیم که رضایت‌مندی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و رای مردم بسیار بااهمیت بوده و وظیفه صیانت از آن برعهده مجریان است.

استاندار گلستان گفت: امکانات مورد نیاز فرمانداری‌ها برای انتخابات فراهم خواهد شد تا مجریان بتوانند به بهترین نحو ممکن انتخابات را برگزار کنند.

عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان نیز خواهان شناسایی و بهره‌گیری از چهره‌های تاثیرگذار شهرستانی از سوی فرمانداران شد و در عین حال بهره‌گیری از ظرفیت ماده 11 قانون انتخابات برای استفاده از نیروهای توانمند در دستگاه‌های اجرایی را ضروری برشمرد.

انتهای پیام/